جامع خبر(جامع نیوز):جعفر ربیعی اعلام کرد: سیاست عرضه سهام شرکت های هلدینگ خلیج فارس در بورس در حال انجام است و با عرضه سهام پتروشیمی تندگویان امروز تعداد شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در بورس به ۶ شرکت می رسد. در نشست خبری عرضه اولیه سهام پتروشیمی تندگویان در فرابورس ایران با حضور مدیران […]

جامع خبر(جامع نیوز):جعفر ربیعی اعلام کرد: سیاست عرضه سهام شرکت های هلدینگ خلیج فارس در بورس در حال انجام است و با عرضه سهام پتروشیمی تندگویان امروز تعداد شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس در بورس به ۶ شرکت می رسد.

در نشست خبری عرضه اولیه سهام پتروشیمی تندگویان در فرابورس ایران با حضور مدیران هلدینگ خلیج فارس و مدیرعامل پتروشیمی تندگویان و مدیران شرکت فرابورس ایران تشکیل شد.
جعفر ربیعی در ابتدای این مراسم و نشست خبری لایو به سیاست های عرضه سهام شرکت های پتروشیمی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست هلدینگ خلیج فارس جهت حضور در بازار سرمایه ایران عرضه سهام شرکت های هلدینگ در بورس ادامه دارد به طوری که امیدواریم تا پایان سال ۹۸ عرضه آریا ساسول در بورس صورت گیرد.
وی در زمینه عرضه سهام شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: عرضه ارومیه از شرکت های گروه سرمایه گذاری ایرانیان( پترول) در حال انجام است و با توجه به فشردگی کارها تا پایان امسال قرار است ااوایل سال آینده سهام این شرکت نیز در بورس عرضه شود.
ربیعی در زمینه عرضه سهام پتروشیمی تندگویان گفت: ۹.۵ درصد از سهام این شرکت امروز در فرابورس عرضه عمومی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این عرضه صورت گیرد و رکورد شرکت‌کنندگان را بشکند.
قاسم شهری مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان در این نشست خبری در مورد پروژه های نیمه کاره این شرکت و شناسایی گلوگاه های این شرکت خبر داد و گفت: گلوگاه‌های شرکت برای افزایش تولید و سودآوری بیشتر شناسایی شده‌اند حدود ۱۰۰ مورد گلوگاه‌های شرکت شناسایی و تعریف شدند که در قالب پروژه در حال اجرا هستند و تا پایان سال ۹۹ به پایان می‌رسد.
به گفته شهری سال ۹۹ و ۱۴۰۰ سال‌های خوبی برای شرکت پتروشیمی تندگویان خواهد بود.

هامونی مدیرعامل فرابورس در این نشست خبری گفت: تا پایان زمان مقرر شده امروز (۱۷ اسفند ۹۸ )برای خرید سهام شرکت پتروشیمی تندگویان، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای خرید سهام این شرکت متقاضی بودند که این رقم در فرابورس ایران رکورد جدیدی است .