جامع خبر(جامع نیوز):وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مقابله با ویروس کرونا، از بستر شبکه امن ایرانسل برای دورکاری استفاده می‌کند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران با در اختیار گرفتن ۲۰۰ عدد سیم‌کارت و مودم همراه ایرانسل، فعالیت‌های این وزارت‌خانه، از […]

جامع خبر(جامع نیوز):وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مقابله با ویروس کرونا، از بستر شبکه امن ایرانسل برای دورکاری استفاده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران با در اختیار گرفتن ۲۰۰ عدد سیم‌کارت و مودم همراه ایرانسل، فعالیت‌های این وزارت‌خانه، از جمله فعالیت سامانه ۱۹۰، مرکز پاسخگویی سلامت را بر بستر شبکه امن VPN ایرانسل فعال کرده است.

ایرانسل با بهره‌گیری از راهکار شبکه امن، این امکان را فراهم کرده است تا تمامی مشترکان سازمانی بتوانند از بستر ارتباطی ایرانسل، بین تمامی نقاط مورد نظر در شبکۀ خود، ارتباطی امن و یکپارچه را تجربه کنند.

ساختار ارتباطی نقاط و شعب در این راهکار (VPN)، می‌تواند متناسب با شیوۀ ارتباطی دلخواه متقاضی به صورت لایه ۲ یا لایه ۳ و با امکان ارتباط‌های مختلف با یکدیگر یا به طور انحصاری با دفتر مرکزی یا دیتاسنتر اصلی پیاده‌سازی شود.

مشترکان این خدمات می‌توانند در صورت نیاز، برای ارتقای هرچه بیشتر امنیت تبادل داده‌های مدنظر و حفظ محرمانگی اطلاعات، از مکانیزم Tunneling روی شبکه خود استفاده کنند. پایداری این راهکار در شبکه، به دلیل بهره‌مندی از مودم‌های پیشرفته و برخورداری همزمان از شبکه‌های ثابت و همراه ایرانسل (تکنولوژی‌های FDD و TDD) تأمین می‌شود.

این همکاری، از روزهای ابتدای اسفندماه ۱۳۹۸ آغاز شد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، بتواند بدون وقفه، راهکارهای خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به نتیجه برساند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، سعی دارد بسترهایی را فراهم کند تا مشترکان حقیقی و حقوقی و تمامی مردم ایران بتوانند بالاترین کیفیت بهره‌گیری از خدمات دیجیتال را در دسترس داشته باشند و کسب‌وکارهای گوناگون به فعالیت خود ادامه دهند؛ چنان که ایرانسل نیز همزمان با فراگیری ویروس کرونا، از تاریخ ۶ اسفندماه دورکاری حداکثری را در دستور کار خود قرار داده و تمامی فرایندها توسط کارکنان از بیرون از محل شرکت، مدیریت، برنامه‌ریزی و اجرا شده است