جامع خبر(جامع نیوز):محمود کلهری شهردار منطقه۱۷ با اعلام خبر اهدای دستگاه استیم پاور و نصب تونل مه پاش ۳۶۰درجه در ورودی بیمارستان ضیاییان گفت: در روزهای گذشته شاهد نگرانی شهروندان برای آغاز به کار دوباره بخشهای مختلف درمانی این بیمارستان بودیم که با اهدا و نصب دستگاه مه پاش استیم پاور که موجب ضدعفونی کامل […]

جامع خبر(جامع نیوز):محمود کلهری شهردار منطقه۱۷ با اعلام خبر اهدای دستگاه استیم پاور و نصب تونل مه پاش ۳۶۰درجه در ورودی بیمارستان ضیاییان گفت: در روزهای گذشته شاهد نگرانی شهروندان برای آغاز به کار دوباره بخشهای مختلف درمانی این بیمارستان بودیم که با اهدا و نصب دستگاه مه پاش استیم پاور که موجب ضدعفونی کامل فرد شده و از انتقال ویروس منحوس کرونا پیشگیری می کند این نگرانی رفع شده و امنیت خاطر شهروندان برای ورودبه این مرکز درمانی تامین شده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، کلهری با اشاره به این اقدام گفت: مدیریت شهری منطقه ۱۷ از روزهای نخست شناسایی ویروس در کشور اقدامات لازم را برای ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد انجام داده که به طور متناوب و شبانه روزی ادامه داشته است. همچنین اقلام مختلفی به شهروندان و نهادهای پرتردد همچون بیمارستان ضیاییان اهدا شده که امیدواریم روند ابتلا به بیماری را کاهش داده باشد.
شهردار منطقه ۱۷ اهدای این دستگاه را موجب امنیت خاطر شهروندان و کادر درمانی بیمارستان دانست و افزود: تقریبا از نیمه اسفندماه کلینیک و درمانگاه بیمارستان ضیاییان تعطیل شده و این مرکز درمانی تنها به درمان بیماران کرونایی اختصاص داشت و کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت، از بیماران عزیز مراقبت کردند. در روزهای گذشته با روند کاهش میزان ابتلا درمانگاه به مدار خدمات رسانی بازگشته که این امر نگرانی هایی را برای شهروندان عزیز ایجاد کرده بود. تلاش کردیم با افزایش اقدامات ضدعفونی در معابر اطراف بیمارستان و همچنین اهدای این دستگاه که به طور کامل هر فرد را ضدعفونی می کند نگرانی ها را کاهش دهیم.
وی در تشریح عملکرد این دستگاه گفت: دستگاه استیم پاور یک تونل ضدعفونی ست که به طور الکترونیکی از مکانیزم مه پاش استفاده کرده و مواد را در چندین جهت به فرد پاشیده به طوری که علاوه بر از بین بردن کلیه ویروسهای احتمالی و ضدعفونی کردن صددرصدی، آثار لکه و یا کثیفی ناشی از مواد ضدعفونی بر جای نگذارد. برای نخستین بار است که چنین دستگاهی در این بیمارستان نصب و بهره برداری می شود.
کلهری با اشاره به اثربخشی این دستگاه گفت: این دستگاه توسط مدیریت شهری منطقه ۱۷ خریداری و به بیمارستان ضیاییان که اصلی ترین مرکز درمانی این منطقه است اهدا شده و طبق گفته کارشناسان با از بین بردن ویروسها می تواند نقش بسزایی در کاهش روند ابتلا از مبدا بیمارستان داشته و امکان استفاده از خدمات درمانی این مرکز را برای عموم شهروندان فراهم آورد.
گفتنی ست این دستگاه همزمان با اعیاد شعبانیه خریداری و در نیمه شعبان نصب شده است.