جامع خبر(جامع نیوز):با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان تسهیلات کمک معیشتی به آسیب دیدگان کرونا پرداخت می شود. به منظور ارایه تسهیلات قرض الحسنه کمک معیشتی به اقشار آسیب دیده از کرونا؛ بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. در این تفاهم نامه که به امضای محمدحسین […]

جامع خبر(جامع نیوز):با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان تسهیلات کمک معیشتی به آسیب دیدگان کرونا پرداخت می شود.

به منظور ارایه تسهیلات قرض الحسنه کمک معیشتی به اقشار آسیب دیده از کرونا؛ بانک قرض الحسنه رسالت و بنیاد مستضعفان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در این تفاهم نامه که به امضای محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و محسن منصوری مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان رسید، مقرر شد به آسیب دیدگان کرونا تسهیلات کمک معیشتی با کارمزد دو درصد پرداخت شود.
همچنین به منظور تسهیل و سرعت بخشی به اجرای این تفاهم نامه، کلیه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور، از افتتاح حساب تا اعتبارسنجی و پرداخت تسهیلات به صورت کاملا غیر حضوری انجام می گردد