جامع خبر(جامع نیوز):گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های متعددی را برای ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش تولید خودرو به اجرا گذاشته که کسب ۵ ستاره کیفی برای ۵ محصول پرطرفدار و مشتری پسند، از جمله نتایج آن در سال گذشته بوده است. به گزارش جامع خبربه نقل از ایکوپرس؛ سطح کیفی محصولات بر اساس آدیت شرکت‌های بازرسی […]

جامع خبر(جامع نیوز):گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های متعددی را برای ارتقای کیفیت در زنجیره ارزش تولید خودرو به اجرا گذاشته که کسب ۵ ستاره کیفی برای ۵ محصول پرطرفدار و مشتری پسند، از جمله نتایج آن در سال گذشته بوده است.

به گزارش جامع خبربه نقل از ایکوپرس؛ سطح کیفی محصولات بر اساس آدیت شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI&IEI) در سال گذشته حکایت از افزایش رتبه کیفی ۵ محصول شامل محصولات۲۰۷ صندوق‌دار و دناپلاس به ۴ ستاره، سورن، پارس‌های اتوماتیک و دستی در تمامی سایت‌های تولیدی به ۳ ستاره دارد.

همچنین از ابتدای سال ۹۸ سبد محصولات تولیدی ایران خودرو بهبود ۱۰درصدی در امتیاز کسب شده کیفیت را تجربه کرده‌اند.

در پایان این سال بیش از ۸۸درصد از محصولات، سطح کیفی ۳، ۴ و ۵ ستاره را کسب کرده‌اند. این در حالی است که محصولات هیچ یک از خودروسازان داخلی شرایط نزدیک به ایران‌خودرو را تجربه نکرده‌اند.

نظرسنجی‌ها و رضایت‌مندی مشتریان یکی از معیارهای بهبود کیفیت محصولات خودروسازان، اجرای برنامه های نظرسنجی و اندازه‌گیری میزان رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات فروش و پس از فروش است.