جامع خبر(جامع نیوز):مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از این واحدها به عنوان شاهرگ حیاتی بدنه سازمان مناطق آزاد کشور یاد کرد. مرتضی بانک در این نشست ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست با مدیران روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از این واحدها به عنوان شاهرگ حیاتی بدنه سازمان مناطق آزاد کشور یاد کرد.

مرتضی بانک در این نشست ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش همه مدیران روابط عمومی در مناطق آزاد تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: اهمیت ارتباطات در عصر حاضر بیانگر نقش مدیران روابط عمومی به عنوان پرچم داران معرفی دستاوردهای سازمان های مناطق آزاد در کشور است.

او با تاکید بر اهمیت نقش مناطق آزاد به عنوان پایلوت پیشرفت و توسعه کشور در سال جهش تولید افزود: بازوهای توانمند بدنه روابط عمومی های مناطق آزاد کشور در اطلاع رسانی باید نگاهی ملی و بین المللی داشته باشد.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: ارتباط روابط عمومی ها با همه سطوح اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و …. به مانند شاهرگ حیاتی جامعه و مدیرانی که شبانه روز برای ایجاد این تعامل در تلاشند، نبض تپنده کشور در حوزه ارتباطات هستند.

*** تحقق شفافیت با ارایه گزارش های واقع گرایانه

مرتضی بانک از رسانه و ارتباطات در دنیای حاضر به عنوان عصر دیجیتال و الکترونیک نام برد و تاکید کرد: توجه ویژه به سه حوزه آی تی، مالی و روابط عمومی می تواند سبب جهش پیشرفت و توسعه سازمان های مناطق آزاد کشور شود.

او همچنین از اهمیت بحث تولید محتوا و خبر به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولین همگام با توسعه دیجیتالی ارتباطات یاد کرد و گفت: ارائه اطلاعات درست، شفاف و واقعی، مهم ترین جزء برای معرفی عملکرد مناطق آزاد به مردم است و بر این اساس، در تولید محتوای بر اساس نیاز مخاطب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مشاور رییس جمهور در این نشست از مدیران روابط عمومی های مناطق آزاد کشور خواست تا در ارایه گزارش دستاوردها در مناطق به مردم، با صداقت عمل کنند.

مرتضی بانک افزود: مطالبه گری حق جامعه امروزی است و وظیفه ماست تا به چرایی های مردم پاسخ شفاف بدهیم، زیرا شفاف سازی مهم ترین اهرم قدرت اخبار و عملکرد سازمان ها است.