جلسه مشترک پژوهشکده بیمه و شرکت بیمه ایران به منظور گسترش همکاری های دو جانبه، عصر امروز۹۹/۲/۹ با حضور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه در محل شرکت بیمه ایران تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر(جامع نیوز)به نقل از روابط عمومی […]

جلسه مشترک پژوهشکده بیمه و شرکت بیمه ایران به منظور گسترش همکاری های دو جانبه، عصر امروز۹۹/۲/۹ با حضور دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران، دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه در محل شرکت بیمه ایران تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر(جامع نیوز)به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در این جلسه دکتر رضایی تاکید کرد شرکت بزرگ بیمه ایران نیازهای متعدد پژوهشی در زمینه های مختلف دارد که پژوهشکده بیمه می تواند در طراحی و اجرای آن نقش مهمی داشته باشد. همچنین داده ها و توان فنی بیمه ایران می تواند در اختیار تحقیقات پژوهشکده قرار گیرد.
بر پایه این گزارش، در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه مشترکی حول چهار محور فرصت های سرمایه گذاری و فروش دیجیتال، محصولات جدید بیمه ای ، فناوری اطلاعات و تقلبات بیمه ای بین هر دو سازمان منعقد شود.
این گزارش می افزاید کارگروه راهبری این همکاری با حضور معاونین دو نهاد برای تدوین و نظارت بر اجرای نقشه راه این همکاری تشکیل خواهد شد