جامع خبر(جامع نیوز):فعالیت ۲۱ مرکز مخابراتی در استان تهران در خصوص انجام امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار متوقف شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، تمامی فعالیت های مربوط به پاسخگویی مشتریان و ارائه خدمات همراه اول که در مراکز مخابراتی منطقه تهران انجام می شد، در ۳ فاز جداگانه حذف و به دفاتر […]

جامع خبر(جامع نیوز):فعالیت ۲۱ مرکز مخابراتی در استان تهران در خصوص انجام امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار متوقف شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، تمامی فعالیت های مربوط به پاسخگویی مشتریان و ارائه خدمات همراه اول که در مراکز مخابراتی منطقه تهران انجام می شد، در ۳ فاز جداگانه حذف و به دفاتر پیشخوان دولت و مراکز مخابراتی منتخب منتقل می شود.

بر اساس این گزارش در فاز نخست، از ابتدای تیرماه انجام امور مشتریان همراه اول در ۲۱ مرکز مخابرات منطقه تهران به مراکز مخابراتی منتخب و دفاتر پیشخوان دولت منتقل شده و مشتریان می توانند جهت دریافت خدمات همراه اول به آدرس های اعلام شده و یا نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

شایان ذکر است مشتریان شرکت ارتباطات سیار می توانند برای اطلاع از نشانی مراکز منتخب و یا فهرست خدمات قابل ارائه همراه اول در مراکز منتخب مخابراتی و یا دفاتر پیشخوان دولت بصورت جداگانه، به سایت مخابرات منطقه تهران به آدرس WWW.TEHRAN.TCI.IR مراجعه و یا با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس حاصل نمایند.