جامع خبر(جامع نیوز):در جلسه مشترکی که با حضور دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه ، دکتر علی شجاعی سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، دکتر ریاحی فر عضو هیأت مدیره شرکت آتیه سازان حافظ و تعدادی از معاونین و مدیران این مراکز در محل مرکز تحقیقات بیمه سلامت برگزار شد، در خصوص همکاری های مشترک بحث […]

جامع خبر(جامع نیوز):در جلسه مشترکی که با حضور دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه ، دکتر علی شجاعی سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، دکتر ریاحی فر عضو هیأت مدیره شرکت آتیه سازان حافظ و تعدادی از معاونین و مدیران این مراکز در محل مرکز تحقیقات بیمه سلامت برگزار شد، در خصوص همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در این جلسه دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه بر به اشتراک گذاشتن منابع دانشی و سرمایه انسانی و انجام تحقیقات مشترک در موضوع بیمه سلامت تاکید کرد و افزود: باید زنجیره ارتباطی برای به اشتراک گذاری منابع، داده ها و اطلاعات، نیروی انسانی، نشست ها، منابع کتابخانه و … طراحی شود تا از این طربق بتوان کارهای مشترک جهت پیشنهاد به سیاستگذاران و متولیان حوزه سلامت کشور و همچنین اصلاح قوانین و مقررات انجام داد.
بر پایه این گزارش دکتر علی شجاعی سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت نیز با بیان تاریخچه شکل گیری حوزه پژوهش در سازمان بیمه سلامت، به اشتراک گذاشتن تجارب کاربردی مؤثر برای ارتقاء کیفیت خدمات بیمه سلامت را عامل مهمی در راستای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و ایجاد آرامش نسبی برای آنها در دریافت خدمات سلامت عنوان نمود.
در ادامه، دکتر ریاحی فر عضو هیات مدیره شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بر تعامل چندجانبه پژوهشکده بیمه و مرکز تحقیقات بیمه سلامت، با سایر مراکز پژوهشی مرتبط تاکید کرد و گفت: مهمترین ثروتی که یک شرکت دارد داده های آن است و باید امکان استفاده از این داده ها فراهم شود. وی عدم وجود اطلاعات حساب انفرادی افراد را یک معضل دانست و افزود دربرنامه های آتی سازمان بیمه سلامت راهکارهایی برای حل این موضوع ارائه شده است.
گفتنی است موارد همکاری های مشترک در قالب تفاهم نامه به امضای طرفین خواهد رسید و اجرای آن از طریق نمایندگان دو طرف پیگیری خواهد شد