جامع خبر(جامع نیوز):هواوی پی اسمارت اس با صفحه‌نمایش ۶/۳ اینچ OLED، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بدون GMS، دوربین سه‌گانه و باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شب گذشته رونمایی شد. هواوی روز گذشته عضو جدیدی به گوشی‌های خانواده‌ی پی اسمارت اضافه کرد که از آن با نام پی اسمارت اس (Huawei P Smart S) یاد می‌شود. در P اسمارت […]

جامع خبر(جامع نیوز):هواوی پی اسمارت اس با صفحه‌نمایش ۶/۳ اینچ OLED، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بدون GMS، دوربین سه‌گانه و باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شب گذشته رونمایی شد.

هواوی روز گذشته عضو جدیدی به گوشی‌های خانواده‌ی پی اسمارت اضافه کرد که از آن با نام پی اسمارت اس (Huawei P Smart S) یاد می‌شود. در P اسمارت S از تراشه‌ی کرین ۷۱۰F های‌سیلیکون استفاده شده است و در آن شاهد ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هستیم. تراشه‌ی موردبحث از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G51 استفاده می‌کند. در این گوشی از درگاهی مجزا برای کارت نانومموری استفاده شده است تا کاربر درصورت تمایل بتواند حافظه‌ ذخیره‌سازی را ارتقا دهد. به‌لطف کارت نانومموری امکان ارتقا حافظه‌ی ذخیره‌سازی به‌میزان ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

گوشی پی اسمارت S هواوی مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری EMUI 10.1 استفاده می‌کند. به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، این گوشی نیز بدون خدمات موبایلی گوگل موسوم‌به GMS عرضه می‌شود و به‌جای آن از خدمات موبایلی هواوی یا همان HMS بهره می‌گیرد. بدین ترتیب در پی اسمارت اس برای دانلود اپلیکیشن‌ها مجبور خواهید شد به‌جای گوگل پلی به اپ‌گالری رجوع کنید. براساس اطلاعات رسمی، میان‌رده‌ی جدید هواوی مجهز به صفحه‌نمایش ۶/۳ اینچ OLED است و محتوای بصری را با وضوح فول HD پلاس به‌نمایش می‌گذارد. به‌لطف بهره‌گیری از صفحه‌نمایش OLED امکان استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش برای هواوی فراهم شده است.