جامع خبر(جامع نیوز):دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد با ذکر خاطره ای از دکتر جمشیدی ، حضور وی در جمع شاگردان و همکاران خود در بیمارستان میلاد را مایه خرسندی دانست وگفت: احترام به پیشکسوتان پزشکی وظیفه اخلاقی ماست. در جلسه هفتگی گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد از دکتر خدامراد جمشیدی پیشکسوت و از […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد با ذکر خاطره ای از دکتر جمشیدی ، حضور وی در جمع شاگردان و همکاران خود در بیمارستان میلاد را مایه خرسندی دانست وگفت: احترام به پیشکسوتان پزشکی وظیفه اخلاقی ماست.

در جلسه هفتگی گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد از دکتر خدامراد جمشیدی پیشکسوت و از اساتید بنام ارتوپدی کشور و فوق تخصص تورمورهای استخوانی و عضلانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد با ذکر خاطره ای از دکتر جمشیدی ، حضور وی در جمع شاگردان و همکاران خود در بیمارستان میلاد را مایه خرسندی دانست وگفت: احترام به پیشکسوتان پزشکی وظیفه اخلاقی ماست.

دکتر جمشیدی نیز با تشکر از دکتر حمزه زاده و تمامی اعضای گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد اظهار داشت: از حضور در جمع صمیمی شما خرسند هستم.

دکتر جمشیدی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران است.وی بنیانگذار نخستین بانک مغز استخوان خون در ایران بوده و نخستین عمل موفقیت آمیز پیوند مغز استخوان در کشور را انجام داده است.