جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد به گزارش جامع خبر، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد
به گزارش جامع خبر، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۹ در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم موازین بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد در زمینۀ «زبدگی دیجیتال»، «رهبری دیجیتال» و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران» را نیز به دست آورد. در این مراسم، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی‎غلامعلی مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند.

در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، «تندیس زرین زبدگی دیجیتال» بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی در بخش‌های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت. «تندیس زرین رهبری دیجیتال» نیز به آقای «حسن جابر» معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همچنین ایرانسل موفق شد که «تندیس برنزی نوآوری دیجیتال» را برای اپلیکیشن «ایرانسل من» دریافت کند.

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه «ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است»، به اپلیکیشن «ایرانسل من» با بیش از ۲۲ میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد این اپلیکیشن «در میان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام است.»

مهندس باقر صمدی افزود: با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم‌ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل‌من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی‌سازی می‌شود