جامع خبر(جامع نیوز):بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور عزیزمان می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند. در راستای برنامه ها و دستور مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر سالاری در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش […]

جامع خبر(جامع نیوز):بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور عزیزمان می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند.
در راستای برنامه ها و دستور مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر سالاری در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی سراسر کشورکه نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور عزیزمان می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند.

نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

گفتنی است به دلیل دسترسی و نزدیکی مسافت بیماران ساکن در تهران و کرج، تمامی بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به استثنای این دو شهر می توانند از خدمت فوق استفاده کنند.بیماران و بیمه شدگان این دو شهر هم می توانند با استفاده از سایر روشهای نوبت گیری اقدام به پذیرش در بیمارستان کنند