سومین جلسه پایش فصلی برنامه‌های واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، این همایش روز شنبه ۱۱ مرداد ماه، با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره، ناصر صنعتی‌نژادفرد و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد این بانک، و با دبیری زهرا […]

سومین جلسه پایش فصلی برنامه‌های واحدهای ستادی بانک کارآفرین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، این همایش روز شنبه ۱۱ مرداد ماه، با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره، ناصر صنعتی‌نژادفرد و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد این بانک، و با دبیری زهرا اسلامی مدیر امور طرح و توسعه برگزار شد.

در این جلسه گزارش عملکرد مدیریت امور بین‌الملل و مدیریت امور سازمان و روش‌ها و همچنین برنامه‌های عملیاتی، توسعه‌ای و پیشنهادی این دو واحد ارائه شد و توسط حاضران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حسنعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل بانک کارآفرین، در خصوص ارائه خدمات متنوع ارزی به مشتریان هدف با تمرکز بر استفاده از خطوط اعتباری و منابع صندوق توسعه ملی به عنوان برنامه توسعه‌ای و همچنین تمرکززدایی از فعالیت‌های ارزی، ایجاد یا خرید سیستم‌های ارزی موردنیاز و توسعه محصولات ارزی در راستای خطوط اصلی کسب‌وکار به عنوان برنامه‌های جاری، توضیحاتی ارائه کرد و گزارش عملکرد این واحد در چهار ماهه اول سال جاری را به سمع و نظر حاضران در جلسه رساند.

در ادامه محسن میرزاقربانعلی مدیر امور سازمان و روش‌ها، توضیحاتی در مورد تدوین و به‌روزرسانی ساختار تفصیلی بانک بر اساس خطوط اصلی کسب‌وکار و بهبود فرایندهای کلیدی به عنوان برنامه‌های توسعه‌ای، و همچنین تدوین ساختار نظارتی و تعیین اختیارات هیات عامل در راستای بهینه‌سازی تصمیم‌گیری به عنوان برنامه‌های جاری ارائه داد.

گفتنی است این جلسات با موضوع تحقق برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای، با هدف پاسخگویی واحدها در خصوص میزان پیشرفت برنامه‌های ابلاغی در راستای تحقق اهداف سالانه بانک و به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.