جامع خبر (جامع نیوز):منطقه ۱۷ تهران از جمله مناطقی است که بر ایمن سازی فضای سبز و بوستانها تاکید زیادی دارد و شهردار منطقه به صورت مستمر بر ایمن بودن محیط تفریح شهروندان اصرار دارد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ تهران،در روزهای اخیر انتشار خبری از فوت یک […]

جامع خبر (جامع نیوز):منطقه ۱۷ تهران از جمله مناطقی است که بر ایمن سازی فضای سبز و بوستانها تاکید زیادی دارد و شهردار منطقه به صورت مستمر بر ایمن بودن محیط تفریح شهروندان اصرار دارد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ تهران،در روزهای اخیر انتشار خبری از فوت یک نوجوان در بوستانی در شهر تهران بر اثر برق گرفتی باعث نگرانی شهروندان و خانواده ها شده است.منطقه ۱۷ تهران از جمله مناطقی است که بر ایمن سازی فضای سبز و بوستانها تاکید زیادی دارد و شهردار منطقه به صورت مستمر بر ایمن بودن محیط تفریح شهروندان اصرار دارد.
در همین زمینه حسن قاسمیان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۷ گفت: بوستان های منطقه ایمن سازی شده است و خانواده ها از بابت بوستان ها خیالشان راحت باشد.شبکه توزیع برق بوستان ها به طور مداوم چک می شود و امیدواریم هیچ گاه اتفاق ناگواری برای شهروندان در این زمینه رخ ندهد.
وی ادامه داد: به طور مستمر بازدید از شبکه روشنایی، آبنماها ،تابلوهای برق و تمامی تاسیسات داخل بوستان ها صورت می گیرد و موضوعات و مشکلات بررسی و برای حل آنها اقدام می شود.
قاسمیان در پایان گفت: خواهش ما از شهروندان این است که اولا به هیچکدام از تاسیسات برقی و جای چراغ آنها و ورود به آبنماها خودداری کنند.حتما مواظب فرزندان دلبند خود باشند که شاید به خاطر کنجکاوی به این تاسیسات دست می زنند.ثانیا با همه این بازدیدها متاسفانه سرقت از لوازم برقی و تاسیسات را شاهد هستیم. با توجه به گستردگی و پراکندگی فضای سبز منطقه احتمال اینکه بعضی از نقاط از چشم ما پنهان بماند وجود دارد که احتمال دارد اتفاقاتی به این دلیل بیفتد.به خاطر سلامتی و محافظت از همه باید اطلاع رسانی کنیم تا از این سرقتها جلوگیری شود.