جامع خبر(جامع نیوز):مدیر امور حوزه مدیرع­امل و روابط عمومی با­نک سینا در پیامی، هف­دهم مردادماه، روز خب­رنگار را به صاحبان اندیشه و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت. متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است: “رشد و توسعه ی فرهنگی یک جامعه در گرو آگاهی و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم است و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر امور حوزه مدیرع­امل و روابط عمومی با­نک سینا در پیامی، هف­دهم مردادماه، روز خب­رنگار را به صاحبان اندیشه و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
“رشد و توسعه ی فرهنگی یک جامعه در گرو آگاهی و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم است و این خبرنگاران هستند که به عنوان تصویرگران جامعه با کسب اطلاع­ات و اخبار موثق همسو با اخلاق حرفه ای هم­واره در مسیر حقیقت و نشر و گسترش آن اهتم­ام می ورزند و آگاهی و درستی را به افکار عمومی هدیه می کنند.
اصحاب رسانه این منادیان حقیقت، ایثارگرانه در عرصه های مختلف اقتص­ادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، برای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی تلاش می کنند و با ایجاد زمینه های مشارکت هم میهن­ان عزیز در فرایند آب­ادانی و پیشرفت جامعه از طریق انعکاس دیدگ­اه ها، دغدغه ها و خو­استه های آنها نقشی مهم و تاثیر گذار در این زمینه ایفا می نما­یند. ایفای نقش این عزیزان در شرایط فعلی که شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم، نیز در عرصه دا­نش افزایی به جامعه ستودنی و قابل تقدیر است.
ضمن گرامیداشت هفدهم مردا­دماه روزخبرنگار، این روز را به همه ی خبر­نگاران، روزنامه نگار­ان و نیک اندیشان این عرصه که آگاهی و روش­نگری را رسالت خویش قرار داده و در مسیر خدمت به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی فعال­یت می کنند، تبریک و تهنیت می گویم.
از ایزد منان برای همه ی تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی توفیق روزافزون دارم. امید آنکه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) با بهره گیری از رهنمو­دها و منویات مقام مع­ظم رهبری در مسیرحقیقت موفق و موید باشید