جامع خبر(جامع نیوز) با حضورمدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا، سامانه پرداخت خسارت سیار این شرکت راه‌اندازی شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در مراسم راه اندازی سامانه پرداخت خسارت سیار، با قدردانی از […]

جامع خبر(جامع نیوز) با حضورمدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا، سامانه پرداخت خسارت سیار این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در مراسم راه اندازی سامانه پرداخت خسارت سیار، با قدردانی از تلاش کادر فنی این شرکت در راه اندازی این سامانه، دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مردم را از اولویت های مهم بیمه آسیا برشمرد.

🔹وی تاکید کرد: بیمه آسیا به منظور تکریم بیمه گذاران و مشتریان خود، توجه ویژه ای به رضایتمندی آنان دارد و در این راستا، توسعه شبکه فروش و شعب در سراسر کشور و ارائه سامانه های خدمات بیمه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

🔹سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه آسیا از اول شهریور ماه در جهت سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت و تسهیل امور بیمه گذاران، در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران آماده ارائه خدمات است.

🔹بنابر این گزارش، بیمه‌گذاران خودروهای سواری بیمه‌های اتومبیل بیمه‌آسیا (ثالث و بدنه) در شهر تهران می‌توانند برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده به خودروی خود، بدون مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت این شرکت، در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت۷:۳۰ تا۱۸:۳۰ و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۹ تا ۱۴ از طریق تماس با شماره گویای ۸۷۰۷ ، از خدمات سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه‌آسیا بهره مند شوند.

🔹این گزارش می افزاید، در صورت تماس بیمه گذاران با این سامانه، کارشناسان ارزیاب بیمه آسیا به محل حادثه اعزام می شوند و فرآیند کارشناسی و ارزیابی خسارت را به انجام می رسانند. در این حال، امکان مشاهده آنلاین مراحل و اقدامات انجام شده به صورت همزمان در وب سرویس مربوطه، وجود دارد