به گزارش جامع خبر(جامع نیوز) گزارش عملکرد شهریور ماه بانک اقتصادنوین حاکی از خیز بلند این بانک برای محقق کردن سودی عملیاتی ناشی از فعالیت های بانکداری است به طوری که در شش ماه نخست سال جاری درآمدهای این بانک ۱۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد. ▫️ علاوه بر این بررسی تراز عملیاتی شش ماهه ابتدایی […]

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز) گزارش عملکرد شهریور ماه بانک اقتصادنوین حاکی از خیز بلند این بانک برای محقق کردن سودی عملیاتی ناشی از فعالیت های بانکداری است به طوری که در شش ماه نخست سال جاری درآمدهای این بانک ۱۵۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

▫️ علاوه بر این بررسی تراز عملیاتی شش ماهه ابتدایی سال جاری بانک اقتصادنوین حکایت از تداوم رشد درآمدهای بانک در شهریور ماه مانند پنج ماهه ابتدایی سال دارد.

▫️ به گزارش سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، بانک اقتصادنوین در شش ماهه منتهی به شهریورماه ۱۳۹۹، از محل اعطای تسهیلات، ۳۶ هزار و ۲۲۷ میلیارد ریال سود کسب کرده و در مقابل در همین دوره زمانی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری حدود ۳۳ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال سود پرداخت کرده است. مقایسه این ارقام نشان می‌دهد که تراز عملیاتی بانک اقتصادنوین در شش ماه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال مثبت بوده است. که در مقایسه با کسری سال گذشته نشان از عملکرد مطلوب تر این بانک دارد.

▫️ همچنین بانک اقتصادنوین در شهریورماه سال جاری از محل پرداخت تسهیلات حدود هفت هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال سود کسب کرده که بعد از کسر سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ماه اخیر، موفق به تحقق یک هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال تراز مثبت شده است.