جامع خبر(جامع نیوز):بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماه‍ۀ نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در […]

جامع خبر(جامع نیوز):بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماه‍ۀ نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبۀ نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز در رتبۀ دوم قرار گرفته است.

ایرانسل، خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خود را به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات در ایران، مرداد ماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد و اکنون رتبۀ برترین ارائه‌دهندۀ خدمات اینترنت بی‌سیم ثابت از نگاه کاربران را به دست آورده است.