جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بیمه “ما” در راستای گسترش فرهنگ بیمه در سالروز مراسم زنگ بیمه، با اهدای کاغذ باطله جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت، دسترسی دانش آموزان نیازمند به امر آموزش را تسهیل کرد. به گزارش جامع خبر، در راستای یاری رساندن به امر آموزش در دوران شیوع بیماری کرونا ، کاغذ باطله های […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بیمه “ما” در راستای گسترش فرهنگ بیمه در سالروز مراسم زنگ بیمه، با اهدای کاغذ باطله جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت، دسترسی دانش آموزان نیازمند به امر آموزش را تسهیل کرد.

به گزارش جامع خبر، در راستای یاری رساندن به امر آموزش در دوران شیوع بیماری کرونا ، کاغذ باطله های جمع آوری شده در شعبه تبریز بیمه “ما” به جمعیت خیریه قلب های سبز جهت خرید گوشی هوشمند و تبلت اهدا شد.

داود شکری مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه “ما” ضمن تایید این خبر گفت: بیمه “ما” در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، با جمع آوری و اهدای کاغذ باطله، ضمن حفاظت از محیط زیست، مشکل آموزش غیرحضوری تعدادی از فرزندانمان در سراسر کشور را مرتفع می کند.

وی تشریح کرد: در سایه این همدلی، دانش آموزان نیازمند که به خاطر نداشتن تلفن های هوشمند و تبلت از برنامه های آموزشی برای ادامه تحصیل محروم مانده بودند به چرخه آموزش آنلاین برگشتند.

گفتنی است پویش خیرخواهانه تهاتر کاغذباطله با گوشی هوشمند ظرف روزهای آینده در شعب و دفاتر نمایندگی بیمه “ما” در سراسر کشور انجام خواهد شد.

روابط عمومی بیمه “ما