جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با شب یلدا، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند از بسته های اینترنت یلدایی با تخفیف ویژه با شعار “دور از هم، به یاد هم” استفاده کنند. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران, در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا و توصیه به ماندن در خانه در ایام […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با شب یلدا، مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند از بسته های اینترنت یلدایی با تخفیف ویژه با شعار “دور از هم، به یاد هم” استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران, در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا و توصیه به ماندن در خانه در ایام آخرین جشن یلدای قرن، بسته های اینترنت با ترافیک زمان دار و تخفیف ویژه به مشتریان با شعار “دور از هم، به یاد هم” در مخابرات منطقه تهران ارائه می شود.

شایان ذکر است بسته های ترافیک زمان دار با تخفیف ویژه یلدایی برای حفظ و وفاداری مشتریان سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL, VDSL و FTTH برای مدت محدود ده روزه از تاریخ ۲۹ آذر تا تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۹ بر اساس جدول زیر با شعار “دور از هم، به یاد هم” ارائه می شود.

گفتنی است متقاضیان دریافت بسته های تخفیف دار یلدایی می توانند جهت خریداری بسته های معرفی شده به سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir یا نشانی adsl.tci.ir مراجعه و یا با شماره ۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند.