جامع خبر(جامع نیوز):بانک ایران زمین در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تأکید بر استفاده هرچه بیشتر ازخدمات غیرحضوری سقف خدمات مبتنی برکارت های شتابی خود را افزایش داد. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ با توجه به روند صعودی و شروع […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ایران زمین در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات حضوری به شعب، ضمن تأکید بر استفاده هرچه بیشتر ازخدمات غیرحضوری سقف خدمات مبتنی برکارت های شتابی خود را افزایش داد.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ با توجه به روند صعودی و شروع موج سوم ویروس کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، طبق بخشنامه صادره از بانک مرکزی، سقف مجاز کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها را افزایش داد.

بر اساس این بخشنامه، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ایران زمین از مبلغ شصت میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به یکصد میلیون ریال افزایش یافت، همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.

در همین راستا، امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال جاری به مدت یک سال انجام خواهد شد و سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت به بیست میلیون ریال افزایش یافته است.

این اقدامات به منظور جلوگیری از مراجعه مشتریان به شعب و حفظ سلامت آنها انجام می شود.بر اساس این بخشنامه، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ایران زمین از مبلغ شصت میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به یکصد میلیون ریال افزایش یافت.

روابط عمومی بانک ایران زمین با اعلام این موضوع که تمامی شعب این بانک در سراسر کشور آمادگی ارائه خدمات بانکی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مشتریان و مراجعین را دارند، از مشتریان در خواست می کند امور بانکی خود را از طریق زیر‌‌ساخت های آنلاین انجام دهند و حتی المقدور از مراجعه به شعب خودداری کنند.

ضمنا مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است