جامع خبر(جامع نیوز):گرامیداشت یک رویداد، تنها به ‌منظور یاد آوری دوباره این رخداد نیست، بلکه با هدف سپاسگزاری از زحمات کسانی است که خالصانه تلاش کردند تا این پدیده، ایجاد و به‌عنوان اثری بی بدیل در اذهان ماندگار شود. سیزدهم آذر روز صنعت بیمه نامگذاری شده است تا بهانه ای باشد برای بالیدن به تلاش […]

جامع خبر(جامع نیوز):گرامیداشت یک رویداد، تنها به ‌منظور یاد آوری دوباره این رخداد نیست، بلکه با هدف سپاسگزاری از زحمات کسانی است که خالصانه تلاش کردند تا این پدیده، ایجاد و به‌عنوان اثری بی بدیل در اذهان ماندگار شود.

سیزدهم آذر روز صنعت بیمه نامگذاری شده است تا بهانه ای باشد برای بالیدن به تلاش همه دست اندرکاران و شاکر بودن برای ایفای درست تعهدات در حوزه های مختلف.

در همین راستا مفتخرم که اعلام کنم شرکت سهامی بیمه “ما” توانسته است با تکیه بر دانش جوانان با انگیزه و مهارت کاردانان با تجربه، همسو با بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دوشادوش خانواده بزرگ صنعت بیمه در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا، خدمات مطلوب و شایسته ای به بیمه‌گذاران خود ارائه ، مسیر تکامل و بالندگی خود را بیش از گذشته طی کرده و نقش سازنده ای در گسترش فرهنگ بیمه در سطح جامعه داشته باشد.

شرکت بیمه “ما” درسالی که گذشت با انجام برنامه ریزی های دقیق، در راستای بهبود کیفیت خود و جلب رضایت هر چه بیشتر ذینفعان گام های بزرگی برداشت . افزایش سود عملیاتی باکنترل موثر ریسک و توسعه بازار، رشد بازده سرمایه گذاری، حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، تثبیت بالاترین سطح توانگری برای نهمین سال متوالی براساس آمارارائه شده ازسوی بیمه مرکزی و کسب سود پایدار و تامین رضایت سهامداران از جمله این اقدامات است.

ضمن تقدیم بیشترین سپاس ها به کادر تلاشگر درمان کشور در روزهای پر التهاب بیماری کویید۱۹ ، از تلاش های ارزشمند فعالان صنعت بیمه که با حفظ کرامت انسانی بیمه­ گذاران، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می سازند، تقدیر کرده و فرا رسیدن سیزدهم آذرماه یک هزار و سیصد و نود و نه را حضور این عزیزان و مدیران خدوم بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در بزنگاه های حساسی نظیر تحریم های ناجوانمردانه، بحران کرونا و زلزله ها و سیل های اخیر، نقش غیرقابل انکاری داشته اند، همچنین اعضای خانواده بزرگ بیمه “ما”؛ سهامداران ارجمند، مشتریان محترم، کارکنان و مجموعه شبکه فروش گرانقدر اعم از نمایندگان، کارگزاران، کارشناسان ارزیاب و خانواده‌های معزز ایشان تبریک می گویم و سعادت و سربلندی همه مسئولان و فعالان حوزه بیمه را از خداوند متعال خواستارم.

حجت بهاری فر

مدیرعامل و عضو هیات مدیره