جاع خبر(جامع نیوز) ،شرکت هواپیمایی کیش برای رفاه گردشگران و ساکنان این جزیره، چهارشنبه ۲۴ دی پرواز فوق العاده ای درمسیر کیش -تهران برقرار می کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، این دومین پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی کیش در یک هفته اخیر در مسیر کیش – […]

جاع خبر(جامع نیوز) ،شرکت هواپیمایی کیش برای رفاه گردشگران و ساکنان این جزیره، چهارشنبه ۲۴ دی پرواز فوق العاده ای درمسیر کیش -تهران برقرار می کند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، این دومین پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی کیش در یک هفته اخیر در مسیر کیش – تهران است که با توجه به افزایش تقاضا برای بلیط این مسیر پرتردد و جهت رفاه بیشترگردشگران و ساکنان کیش برنامه ریزی شده است.

بر اساس این گزارش پرواز شماره ۷۱۲۴ مسیر کیش به تهران، چهار شنبه۲۴ دی خروج از کیش ساعت ۷ صبح و زمان ورود به تهران ۸ و ۴۵ دقیقه برای انتقال مسافران جزیره کیش به تهران اعلام شده است.

لازم به ذکر است ساکنان کیش می توانند بدون محدودیت زمانی با مراجعه به دفاترمرکزی فروش بلیط کیش ایردر جزیره کیش و ارائه کارت کیشوندی معتبر بلیط این پرواز را با نرخ مصوب تهیه کنند