جامع خبر(جامع نیوز):با تصویب هیات عامل بانک کارآفرین طرح تخصیص ” صندوق امانات شعب بصورت رایگان” برای مشتریان وفادار بانک در بازه زمانی ۲۴ دی ماه ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد. به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در بازه زمانی اجرای این طرح از تاریخ ۲۴ دی ماه ۹۹ تا پایان فروردین ماه […]

جامع خبر(جامع نیوز):با تصویب هیات عامل بانک کارآفرین طرح تخصیص ” صندوق امانات شعب بصورت رایگان” برای مشتریان وفادار بانک در بازه زمانی ۲۴ دی ماه ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در بازه زمانی اجرای این طرح از تاریخ ۲۴ دی ماه ۹۹ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ هر مشتری حقیقی که اقدام به افتتاح حساب جدید سپرده‌گذاری بلندمدت یکساله در بانک نماید، می تواند از خدمات “صندوق امانات” به صورت رایگان استفاده کنند.

حداقل مبلغ سپرده گذاری یکساله مشتریان برای بهره مندی از مزایای این طرح در تهران یک میلیارد ریال و در شعب سایر استان ها ۵۰۰ میلیون ریال است. با توجه به محدودیت تعداد صندوق های امانات بانک، اولویت استفاده از این طرح برای مشتریانی است که زودتر اقدام به افتتاح حساب کنند.

خاطر نشان می سازد فهرست ۳۶ شعبه منتخب بانک که امکان ارائه صندوق امانات با شرایط فوق را دارند به شرح ذیل است:

تخصیص صندوق امانات به صورت رایگان
مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره ۲۳۳۵۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به یکی از شعب منتخب مراجعه کنند