جامع خبر(جامع نیوز):راهکارهای سازمانی ایرانسل به عنوان اسپانسر دیجیتال، از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران (ITE)، که از مهمترین رویدادهای فناوری‌های مالی ایران، با محوریت اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است، حمایت می‌کند. به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این رویداد بزرگ که با توجه به شرایط کنونی، از صبح امروز با حضور مدیران ارشد شبکۀ بانکی […]

جامع خبر(جامع نیوز):راهکارهای سازمانی ایرانسل به عنوان اسپانسر دیجیتال، از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران (ITE)، که از مهمترین رویدادهای فناوری‌های مالی ایران، با محوریت اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال است، حمایت می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این رویداد بزرگ که با توجه به شرایط کنونی، از صبح امروز با حضور مدیران ارشد شبکۀ بانکی و اقتصادی کشور، همزمان به صورت حضوری و مجازی به صورت رسمی فعالیت خود را در هتل اسپیناس پالاس آغاز کرد، به بررسی تأثیر فناوری‌های دیجیتال در صنعت مالی و ظهور مدل‌های جدید کسب و کار می‌پردازد. ایرانسل این رویداد را به صورت زنده از طریق پلتفرم «لنز» پوشش می‌دهد و با ارائه اینترنت و پلتفرم دانا پلاس، حمایت دیجیتال از این رویداد را هم برعهده دارد.

نمایشگاه تراکنش ایران با حمایت دیجیتال ایرانسل، ۲۳ و ۲۴ دیماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۸ برگزار می‌شود.