جامع خبر(جامع نیوز):نزدیک به ۳۰ هزار LED بسیار کوچک ، روشنایی تصویر و کنتراست فوق‌العاده بالا، جدیدترین برنامه ال‌جی برای دستیابی به اهداف بالاتر در عرصه تلویزیون‌های LCD ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه کاملاً مجازی CES 2021 برای اولین بار تلویزیون‌های QNED Mini LED خود را رونمایی خواهد کرد که برترین مدل‌های تلویزیون‌های LCD سری ۲۰۲۱ […]

جامع خبر(جامع نیوز):نزدیک به ۳۰ هزار LED بسیار کوچک ، روشنایی تصویر و کنتراست فوق‌العاده بالا، جدیدترین برنامه ال‌جی برای دستیابی به اهداف بالاتر در عرصه تلویزیون‌های LCD

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه کاملاً مجازی CES 2021 برای اولین بار تلویزیون‌های QNED Mini LED خود را رونمایی خواهد کرد که برترین مدل‌های تلویزیون‌های LCD سری ۲۰۲۱ این شرکت هستند. جدیدترین تلویزیون ال‌جی گامی عظیم در زمینه کیفیت تصویر تلویزیون LCD محسوب می‌گردد. به لطف تکنولوژی‌های quantum dot و NanoCell و با همراهی Mini LED به‌عنوان منبع نوری، روشنایی و کنتراست بسیار فراتر از آن چیزی خواهد بود که در تلویزیون‌های LCD مرسوم تجربه کرده‌اید. QNED سری ۲۰۲۱ شامل بیش از ۱۰ مدل جدید ۴K و ۸K خواهد بود که شامل دامنه وسیعی از نمایشگرهای بزرگ تا سایز ۸۶ اینچ خواهد بود.

اگرچه OLED با پیکسل‌های خود-نورده و کنترل نوردهی مستقل از بهترین تلویزیون‌های ال‌جی است، اما تلویزیون‌های QNED Mini LED هم یک گزینه جذاب برای مصرف کنندگان خواهند بود. به لطف ساختار جدید پنل که با نور پس‌زمینه Mini LED ال‌جی تقویت‌شده، این تلویزیون‌ها تجربه تماشای تصویری واقعی در عرصه نمایشگرهای LCD را ارائه می‌کنند. به‌عنوان اولین تلویزیون‌هایی که تکنولوژی‌های quantum dot و NanoCell را در یک محصول ادغام می کنند، LG QNED TV رنگ‌های فوق‌العاده دقیقی تولید می‌کند و هم‌زمان تنظیمات پیشرفته نور پس‌زمینه LED، کنتراست بهتر و مشکی عمیق‌تری را خلق می‌کند و با نرخ تجدید تا ۱۲۰ هرتز، این تلویزیون‌ها حرکات را بسیار روان و واقعی‌تر رندر می‌کنند.

سیستم نوردهی پس‌زمینه نوآورانه Mini LED ال‌جی شامل بیش از ۳۰ هزار LED کوچک است که وقتی با تکنولوژی کاهش نور محلی با ۲۵۰۰ منطقه کنترل نور در سطح نمایشگر همراه می‌شود، اوج روشنایی باورنکردنی و نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ را تولید می‌کند.* و نتیجه آن، کیفیت تصویر فوق‌العاده HDR با کنتراست و رنگ های مشکی عالی، با دامنه رنگی وسیع و دقت رنگ باورنکردنی خواهد بود. با تصاویر شبه-واقعی خیره‌کننده که به نظر می‌رسد محدودیت‌های نمایشگر را کنار زده و وارد محیط کاربر می‌شوند، درک اینکه چرا QNED Mini LED ال‌جی نسل جدید تلویزیون های LCD است، چندان سخت نیست.

Nam Ho-jun معاون ارشد بخش تحقیق و توسعه شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی می‌گوید: «سری جدید QNED یک گزینه عالی برای سرگرمی خانگی است که حوزه تلویزیون LCD را گسترش و بهبود می‌دهد، و به مشتریان انتخاب جدیدی برای تجربه تماشایی فوق‌العاده می‌دهد. این تلویزیون‌ها تجربه‌ای را ارائه می‌کنند که آن‌ها را از گروه تلویزیون‌های LCD جدا می‌سازد و تأییدی دیگر بر تعهد ما برای نوآوری و ارتقا استانداردهای موجود است.»

برترین نمونه این گروه، تلویزیون ۸۶ اینچی ۸K QNED است و در غرفه مجازی ال‌جی در نمایشگاه CES 2021 که از یازدهم ژانویه آغاز می‌گردد، به نمایش درخواهد آمد.