جامع خبر(جامع نیوز): امروز طی مراسمی حضوری – مجازی و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، نخستین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال و ارائه مشاوره های حضوری به مشتریان فعال در حوزه های مختلف اقتصادی، افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل […]

جامع خبر(جامع نیوز): امروز طی مراسمی حضوری – مجازی و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، نخستین شعبه «ملی پلاس» بانک ملی ایران با رویکرد بانکداری دیجیتال و ارائه مشاوره های حضوری به مشتریان فعال در حوزه های مختلف اقتصادی، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک که به صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشت با بیان این که صنعت بانکداری جهان و کشور ما با سرعت به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، اظهار کرد: بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز است و تا کنون ده ها محصول در این حوزه را به مشتریان خود عرضه کرده است.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران تا کنون بیش از ۸۰۰ شعبه خود را کاهش داده و این روند ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بدون شک نمی توان همه شعب بانک ها را تعطیل کرد، بلکه باید تعادل در این زمینه را حفظ کرد، اما رویکرد تعامل شعب با مشتریان باید تغییر کند و «ملی پلاس» نخستین گام در همین راستاست.

حسین زاده با بیان این که «ملی پلاس» نخستین شعبه با رویکرد نوین در نظام بانکی است، ارائه خدمات ویژه به مشتریان، فعالان اقتصادی، دانشجویان و استارت آپ ها در این شعبه را باعث تغییر رویه های بانکی خواند و ادامه داد: در این شعبه پول تبادل نمی شود و همه فرایندها بر مبنای بانکداری دیجیتال است.

وی اظهار کرد: فضای در نظر گرفته شده در شعبه برای تعامل چهره به چهره با مشتریان و ارائه مشاوره های بانکی، مالی و پولی می تواند تصویر تازه ای از بانکداری را در کشور به نمایش بگذارد و بدون شک مشتریان پس از خروج از «ملی پلاس» خاطره بسیار متفاوتی از حضور در بانک ملی ایران خواهند داشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که چند شعبه جدید «ملی پلاس» در تهران افتتاح خواهد شد، گفت: برنامه ریزی شده تا در هر استان، دست کم یک شعبه «ملی پلاس» راه اندازی شود.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات دست اندرکاران راه اندازی نخستین شعبه «ملی پلاس»، تاکید کرد که نظام بانکی باید به سمت ایجاد طرح های نو و متناسب با نیازهای جامعه حرکت کند.

عباس شفیعی با تاکید بر این که روش های ارتباط میان مشتری و بانک باید به روزرسانی شود، خاطرنشان کرد: «ملی پلاس» ایده بسیار جدیدی بود که با همت طیف وسیعی از مدیران و کارکنان بانک، عملیاتی شد و این تجربه باز هم ادامه خواهد داشت.

وی با اظهار امیدواری نسبت به این که فعالیت های بانک ملی ایران در این حوزه بتواند چشم انداز تازه ای از بانکداری در کشور را به نمایش بگذارد، افزود: بانک ملی ایران همواره در پیاده سازی فعالیت های حوزه بانکداری دیجیتال پیشتاز بوده و امروز نیز برگ تازه ای از این فعالیت ها ورق خورد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز پاسخگویی به علایق و سلایق جوانان را از برنامه های اساسی بانک خواند و گفت: «ملی پلاس» با همین رویکرد طراحی و اجرا شده است.

سید فرید موسوی با بیان این که گام های بانک ملی ایران در راستای ایجاد تحول در نظام بانکی ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: «ملی پلاس» نماد خودباوری در نظام بانکی است و می توان آن را با خدمات بانکداری در کشورهای توسعه یافته مقایسه کرد.

در این مراسم که حسن مونسان معاون شعب و جمعی از مدیران امور و روسای ادارت کل بانک ملی ایران به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند، از بخش های مختلف شعبه «ملی پلاس» بازدید و درباره نحوه عملکرد آن توسط کارشناسان بانک توضیحاتی ارائه شد.

نخستین شعبه «ملی پلاس» در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده است. در این شعبه همه سامانه های بانکداری دیجیتال از جمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز ، کیوسک چند منظوره، CASHLESS و VTM وجود دارد. همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره های بانکی، ار فضای کتابخانه و کافی شاپ بهره مند شوند.