جامع خبر(جامع نیوز):مخابرات منطقه تهران در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا به مشتریان تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت (ADSL) ، استفاده از خدمات غیر حضوری را توصیه می کند. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و تسریع در […]

جامع خبر(جامع نیوز):مخابرات منطقه تهران در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا به مشتریان تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت (ADSL) ، استفاده از خدمات غیر حضوری را توصیه می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات، شهروندان استان تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱۷، ۱۱۸، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه ” مخابرات من ” در سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس WWW.TCI.IR استفاده نموده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح شهر تهران خودداری نمایند.

شایان ذکر است سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه ۲۰۲۰ مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، ۲۰۱۰ پاسخگویی به مشتریان تجاری و ۲۰۲۱ سامانه ارتباطات مردمی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان می باشند.