جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

نگاه ویژه بانک مسکن به متقاضیان مسکن مهر پردیس؛ توسعه فضاهای اداری جهت تکریم ارباب رجوع

جامع خبر(جامع نیوز):مسقف ‌کردن فضای انتظار، تجهیز سیستم گرمایشی، فعال‌شدن نوبت‌دهی کارت‌ قسط، تجهیز طبقه دوم بانک و … از جمله اقداماتی است که با همکاری شرکت عمران و بانک مسکن میسر شده و براساس سنجش‌های صورت گرفته، باعث رضایت مراجعه کنندگان شده است.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ،به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با توجه به روند سریع تکمیل واحدهای مسکن مهر در سال جاری، یکی از بخش‌های پرکار جهت تحویل واحد به مالکان محترم مربوط به بانک مسکن پردیس بوده است.

در ماه‌های گذشته تعداد قابل توجهی کارت قسط مسکن مهر صادر شده تا سال ۹۹، سال پرفعالیتی جهت فروش اقساطی در مجموعه بانک مسکن باشد. با توجه به تعاملات این بانک و شرکت عمران و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع، پس از سیستمی‌شدن بسیاری از امورات، این بانک اقدام به ساماندهی فضاهای اداری و اختصاص نوبت‌دهی و بخش‌های ویژه جهت صدور دفترچه قسط کرده است.

مسقف‌کردن فضای انتظار، تجهیز سیستم گرمایشی، فعال‌شدن نوبت‌دهی کارت‌ قسط، تجهیز طبقه دوم بانک و … از جمله اقداماتی است که با همکاری شرکت عمران و بانک مسکن میسر شده و براساس سنجش‌های صورت گرفته، باعث رضایت مراجعه کنندگان شده است. متقاضیان محترم مسکن مهر پردیس می‌توانند پس از اطلاع‌ از تکمیل واحد خود و دریافت پیام‌های ارسالی از سامانه خدمات الکترونیک، به بانک مسکن پردیس مراجعه و در کم‌ترین زمان، کارت قسط خود را دریافت کنند

نوشته شده توسط تحریریه در چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۱ ب.ظ

  • دیدگاه‌ها برای نگاه ویژه بانک مسکن به متقاضیان مسکن مهر پردیس؛ توسعه فضاهای اداری جهت تکریم ارباب رجوع بسته هستند
  • 2 بازدید
  • چاپ چاپ

دیدگاه

نظرات در این پست بسته شده.