جامع خبر(جامع نیوز) ،در آستانه آغاز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، جدول سینماهای مردمی این رویداد منتشر شد. به گزارش ایسنا، تا ساعاتی دیگر بلیت فروشی مردمی فیلم های جشنواره فیلم فجر، طبق این جدول آغاز میشود. بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با اعمال برخی تغییرات نسبت به سال گذشته از ساعت […]

جامع خبر(جامع نیوز) ،در آستانه آغاز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، جدول سینماهای مردمی این رویداد منتشر شد.

به گزارش ایسنا، تا ساعاتی دیگر بلیت فروشی مردمی فیلم های جشنواره فیلم فجر، طبق این جدول آغاز میشود.

بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با اعمال برخی تغییرات نسبت به سال گذشته از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۱ آغاز می‌شود.

روابط عمومی جشنواره فیلم فجر چند روز قبل اعلام کرد که با عنایت به این که جشنواره فیلم فجر به عنوان یک رویداد فرهنگی همه‌ساله در ایام پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی برگزار می‌شود و در شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا، رویدادهای فرهنگی و تولیدات سینمایی را در ایران و جهان با محدودیت‌های متعددی مواجه کرده، این رویداد فرهنگی، با اتخاذ تدابیر خاص و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

بر اساس این خبر، با توجه به شرایط «کرونا» و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حداکثر سی درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های‌ سینماهای مردمی از این دوره جشنواره اختصاص داده شده است و جزئیات و مشخصات جدول نمایش فیلم‌ها از طریق سایت جشنواره و سامانه‌های فروش اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این دوره بلیت‌فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه آدرس اینترنتی

https://www.irantic.com/

https://cinematicket.org/

و https://www.gisheh۷.ir/ انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که قیمت بلیت برخی از سینماها، بیست هزار تومان و بقیه نیز سی هزار تومان تعیین شده است.

در این دوره، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

همچنین بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

امسال امکان فروش بلیت حضوری به مخاطبان سینما وجود ندارد و بلیتی در گیشه‌ها فروخته نخواهد شد.

همچنین معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اعلام جزئیات شیوه برگزاری جشنواره فیلم و تئاتر فجر به ایسنا گفت: جشنواره فجر در شهرهای آبی و زرد به ترتیب با ۵۰ و ۳۰ درصد ظرفیت سالن مجاز به برگزاری هستند منوط به آنکه فروش بلیط اینترنتی بوده و کد ملی مدعوین از نظر ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری بررسی شود، مشروح این گفتگو را در این لینک بخوانید.

جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می شود