جامع خبر(جامع نیوز):محمدرضا افخم معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ در مورد طرح نگهداشت کوچه به کوچه گفت: این طرح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در سطح سه ناحیه منطقه برگزار می شود و وضعیت نظافت معابر و محلات رصد می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، افخم در […]

جامع خبر(جامع نیوز):محمدرضا افخم معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ در مورد طرح نگهداشت کوچه به کوچه گفت: این طرح روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در سطح سه ناحیه منطقه برگزار می شود و وضعیت نظافت معابر و محلات رصد می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، افخم در توضیح این طرح گفت: روزهای چهارشنبه هر هفته در هر ناحیه محورهای اصلی و فرعی هر محله توسط عوامل آن ناحیه رصد شده و اقداماتی چون رفت و روب، شستشوی انهار، لایروبی، برچسب کنی و نظافت صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه در روزهای پنجشنبه عوامل هر ناحیه برای نگهداشت یک ناحیه بسیج می شوند تاکید کرد: بر اساس این اقدام هر هفته یک ناحیه از منطقه ۱۷ به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و عوامل همه نواحی مثل اداره ساماندهی،مسیل ها،فضای سبز و … به خدمات شهری یک ناحیه می پردازند و مسائلی چون هرس و کود پاشی،مبارزه با جانوران مضر شهری و … هم در این روز صورت می گیرد.هر پنجشنبه عوامل به یک ناحیه رفته و نگهداشت آن ناحیه را رصد می کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ در پایان گفت: جدا از طرح “نگهداشت کوچه به کوچه” عوامل هر ناحیه ساعت ۷ صبح هر روز محورهایی را در نظر گرفته و بر وضعیت نظافت و نگهداشت آن نظارت می کنند.