جامع خبر(جامع نیوز)،ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان گفت: بانک مهر ایران پیشروترین بانک در راستای تعالیم اسلامی در مجموعه سیستم بانکی است. به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اسعدی مدیر شعب استان کردستان در دیدار با ماموستا رستمی امام جمعه سنندج به ارائه گزارشی در خصوص […]

جامع خبر(جامع نیوز)،ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان گفت: بانک مهر ایران پیشروترین بانک در راستای تعالیم اسلامی در مجموعه سیستم بانکی است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اسعدی مدیر شعب استان کردستان در دیدار با ماموستا رستمی امام جمعه سنندج به ارائه گزارشی در خصوص طرح‌ها و عملکرد بانک در این استان پرداخت.
همچنین امام جمعه سنندج در این دیدار بیان داشت: در مکتب اسلام کمک به فقرا و مستمندان سفارش شده و بانک مهر ایران بانکی پاک و بدون رباست که در راستای تعالیم اسلامی با الگوی قرض‌الحسنه حرکت می‌کند که بسیار قابل تقدیر است. قرض دادن را از سنت‌های مؤکد رسول خدا (ص) است و پیامبر مسلمانان را به این امر خداپسندانه دعوت کرده است.
وی در ادامه اضافه کرد: بانک مهر ایران بانکی است که مردم با ایمان را می‌تواند زیر سایه خود قرار دهد و با پرداخت تسهیلات پر برکت موجبات شکوفایی اقتصادی را فراهم کند؛ زیرا تسهیلات قرض‌الحسنه برکت دارد و استفاده از این تسهیلات موجب شکوفایی و رونق کسب‌وکار می‌شود