جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمودزاده، رئیس هیئت مدیره که به همراه مهندس مهدوی عضو و توکلی دبیر هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران حضور یافته بود، بر لزوم ارتقاء جایگاه فعلی شرکت مخابرات تاکید کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران دوشنبه […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمودزاده، رئیس هیئت مدیره که به همراه مهندس مهدوی عضو و توکلی دبیر هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران حضور یافته بود، بر لزوم ارتقاء جایگاه فعلی شرکت مخابرات تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در جلسه مدیران مخابرات منطقه تهران، ضمن بیان این مطلب افزود: با اتکاء به تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری کارکنان، شرکت مخابرات به جایگاه اصلی خود باز می گردد.

دکتر محمود زاده در این جلسه که با حضور مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، معاونان، مدیران ستادی و مناطق تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادآوری خاطرات ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به اقدامات انجام شده طی سالیان گذشته در حوزه ارتباطات و مخابرات درکشور اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت توسعه تکنولوژی های نوین ارتباطی، به سرمایه گذاری در حوزه تلفن ثابت و باند پهن تاکید کرد و اظهارداشت : با استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت های موجود شبکه زیرساخت مخابراتی، می توان به ارائه خدمات بهتر به شهروندان پرداخت.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات و اقدامات شبانه روزی مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه تهران، مجموعه پرسنل مخابرات کشور را نیروهایی  متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر توصیف کرد و افزود: این ویژگی به عنوان یک مزیت مهم و تاثیر گذار، در کنار توجه به بسترهای فنی و ارزش ذاتی شبکه زیرساخت موجود با ایجاد ساز و کارهای مناسب و همچنین سرمایه گذاری های جدید و ارائه سرویس های ارزش افزوده، می تواند موجب ارتقای جایگاه شرکت مخابرات در کشور و افزایش سود آوری آن شود.

دکتر محمود زاده ضمن تاکید بر رفع سریع و به موقع خرابی های احتمالی در شبکه مخابراتی،  خواستار آن شد تا با  توسعه و در دسترسی همگان قرار گرفتن سرویس های باند پهن بر بستر فیبرنوری و بهره مندی همه شهروندان از تکنولوژی های جدید ارتباطی و مخابراتی همچون ftth  تقاضاها و نیازهای ارتباطی جامعه مورد اجابت قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن اشاره به عدم تغییر تعرفه های مخابراتی طی سالیان متمادی، بر ضرورت عادلانه سازی تعرفه های تلفن ثابت برای توسعه بیشتر خدمات مخابراتی تاکید و آن را برای توسعه تجهیزات و امکانات مورد نیاز در راستای ارائه خدمات جدید مخابراتی به همه مردم ضروری دانست. وی در پایان، مخابرات منطقه تهران را به نسبت سایر استانها و شهرستانها، به عنوان پایلوت کشوری دانست و ضمن آگاهی از آخرین  وضعیت فنی شبکه مخابراتی استان تهران افزود: باید ارائه سرویس های متنوع مخابراتی در این استان الگو سازی شود و پس از آن به سایر استانها و مناطق مخابراتی کشور تسری یابد.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست، مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران نیز  گزارشی از وضعیت موجود تلفن ثابت و سرویس های باند پهن در استان تهران و همچنین اقدامات انجام شده در راستای بهبود خدمت رسانی و فراهم ساختن امکانات ارتباطی در سطح استان ارائه کرد.
تشریح و تبیین آخرین وضعیت شبکه مخابراتی استان تهران در حوزه های فنی، تجاری و مالی از دیگر محورهای مورد بحث و بررسی در این نشست بود