جامع خبر(جامع نیوز) ‘فارس با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال جزییات تولید و درآمد سالانه بیدبلند خلیج فارس که پنجشنبه گذشته توسط رییس‌جمهور افتتاح شد را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این افشای اطلاعات الف آمده است: با افتخار به استحضار سهامداران محترم می‌رساند در سال جهش تولید و […]

جامع خبر(جامع نیوز) ‘فارس با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال جزییات تولید و درآمد سالانه بیدبلند خلیج فارس که پنجشنبه گذشته توسط رییس‌جمهور افتتاح شد را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این افشای اطلاعات الف آمده است:

با افتخار به استحضار سهامداران محترم می‌رساند در سال جهش تولید و در سایه توجهات ویژه خداوند متعال و با دستان توانمند متخصصین داخلی، ابر طرح ملی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در تاریخ دوم بهمن ماه ۱۳۹۶ افتتاح شد. این طرح با هدف فراورش روزانه ۲ میلیارد فوت مکعب گاز در روز احداث و در سال یک و نیم میلیون تن اتان، ۱ میلیون تن پروپان، ۵۰۰ هزار تن بوتان، ۴۰۰ هزار تن میعانات تولید خواهد کرد.
درآمد حاصل از فروش محصولات این پروژه در ظرفیت کامل حدود یک و نیم میلیارد دلار در سال خواهد بود.
در حال حاضر خوراک تخصیص داده شده در حدود ۸۰۰ میلیون فوت مکعب در روز است و آثار مالی بهره‌برداری از این طرح در سال مالی جاری متعاقبا از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.