جامع خبر(جامع نیوز):شرکت آسان پرداخت (آپ) ، رتبه نخست فروش در میان تمام شرکت های فعال در حوزه رایانه و فعالیت های وابسته آن در کشور را کسب کرده است. به گزارش روابط عمومی پرداخت آسان ، همه ساله سازمان مدیریت صنعتی ، جدول رتبه بندی شده ۱۰۰ شرکت برتر ایران در ۳۱ گروه مختلف […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت آسان پرداخت (آپ) ، رتبه نخست فروش در میان تمام شرکت های فعال در حوزه رایانه و فعالیت های وابسته آن در کشور را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی پرداخت آسان ، همه ساله سازمان مدیریت صنعتی ، جدول رتبه بندی شده ۱۰۰ شرکت برتر ایران در ۳۱ گروه مختلف رونمایی که در جدول بیست و سوم سال وجود دارد ، با افزایش فروش بیشتر در سال مالی ۹۸ ، صدرنشین رایانه های مجاز.

بر این اساس ، در حالی که با ۵۲۸۱۵٫۶ میلیارد ریال فروش ، سکندر مستمر رتبه اول است ، رتبه دوم رایانه ای که در دست شرکت فن آوری های هوشمند بهزازان فردا با ۳۱۰۲۱٫۰ ریال است و رتبه سوم نیز از آنفولماتیک خدمات با ۲۸۱۹۹٫۸ واحد ریال شده است و این نیز در حال حاضر است که رتبه چهارم با ۲۲۱۷۹٫۹ دلار ریال به شرکت پرداخت اولین کیش رسیده و در نهایت ، رتبه پنجم هم نام شرکت به پرداخت ملت را با پرداخت ۲۰۸۰۳٫۸ واحد نشان می دهد.

علاوه بر گروه رایانه و فعالیتهای وابسته ، ۳۰ گروه صنعتی دیگر هر سال درین رتبه بندی را به هموطنان معرفی می کند که امسال در گروه پتروشیمی ، شرکت پتروشیمی خلیج فارس و در گروه ارتباطات و مخابرات ، شرکت مخابرات ایران رتبه نخست را از آن خود کرده اید و در گروه بین المللی نقلیه و قطعات خودرو هم نام ایرانخودرو به چشم ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش ، سازمان مدیریت صنعتی در توضیح انتشار نام ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی آورده شده است: میزان اثرگذاری فعالیت یک بنگاه اقتصادی در اباداد اقتصاد ملی ، رابطه ثابت با میزان فروش شرکت دارد. شرکت فروش ، میزان تعویض بنگاه را با ساخت اقتصادی کشور نشان می دهد و هر چه بنگاهی تعویض می کند با سایر اجزاء اقتصادی وجود داشته باشد ، رونق آن را ادامه می دهد. انتخاب کنید و رتبه بندی کنیدبندی شرکتها براساس شاخص “حجم فروش” از منطق اقتصادی و مدیریتی برخوردار است. اصولاً موضوع “رشد شرکت ها” اهمیت و جایگاه ویژه استای در اقتصاد و مدیریت دارد. “فروش” ، مهمترین شرکت خروجی نهایی تجارت است و به ویژگی ، “روند فروش” ، نتیجه تعویض بیشتر از اثر کمی و کیفی ، درونی و بیرونی شرکت را نشان می دهددهد و بالاخره اینهای بزرگ با فروش بالا میسر است.