جامع خبر(جامع نیوز):تعداد اخبار بازنشر شده و محتواهای شرکت بیمه دانا در بهمن ماه سال جاری در رسانه‌های گروهی به عدد ۵۸۸ رسید. بخش ارتباط با رسانه اداره ارتباطات این شرکت، در ادامه تعامل و مناسبات با اصحاب خبر و رسانه و همکاری صمیمانه خبرنگاران محترم، در بهمن ماه سال جاری، ۵۸۸ خبر از عملکرد […]

جامع خبر(جامع نیوز):تعداد اخبار بازنشر شده و محتواهای شرکت بیمه دانا در بهمن ماه سال جاری در رسانه‌های گروهی به عدد ۵۸۸ رسید.

بخش ارتباط با رسانه اداره ارتباطات این شرکت، در ادامه تعامل و مناسبات با اصحاب خبر و رسانه و همکاری صمیمانه خبرنگاران محترم، در بهمن ماه سال جاری، ۵۸۸ خبر از عملکرد خود در رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر کرد.

بررسی محتواهای منتشر شده در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری نشان می‌دهد که از میان ۵۸۸ قالب محتوا، ۴۹۰ مطلب در قالب خبر، ۲ گزارش، ۹ اطلاعیه و ۸۶ گفتگو بوده است.

از بین مطالب منتشر شده، ۸۸ مطلب با جهت‌گیری مثبت و ۴۹۹ مطلب نیز با جهت‌گیری خنثی بازنشر شده است.

بررسی آمار انتشار منابع خبری در بهمن ماه جاری نشان می‌دهد که روابط عمومی بیمه دانا، فعال ترین منبع خبری بوده و بعد از آن پایگاه خبری “اخبار پول” و “کیوسک خبر” در رتبه دوم و پایگاه خبری “تجارت آوا” هم در رتبه سوم قرار دارند.

گفتنی است: در دی ماه امسال نیز تعداد ۵۲۳ خبر و محتوا از عملکرد بیمه دانا در رسانه‌های گروهی منتشر شده بود.

بیمه دانا بار دیگر ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از تمامی اصحاب خبر و رسانه و فعالان این حوزه، برای آنها در ادامه وظیفه سنگین اطلاع‌رسانی آرزوی سلامتی و موفقیت دارد.