جامع خبر(جامع نیوز):انتصاب نیما نوراللهی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه نجارت‌نو، برای مدت باقی‌مانده از دوره دوساله اعضای هیئت‌ مدیره این شرکت از سوی بیمه مرکزی بلامانع اعلام شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در ابلاغ غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، اظهار امیدواری شده تا با مساعدت اعضای […]

جامع خبر(جامع نیوز):انتصاب نیما نوراللهی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه نجارت‌نو، برای مدت باقی‌مانده از دوره دوساله اعضای هیئت‌ مدیره این شرکت از سوی بیمه مرکزی بلامانع اعلام شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در ابلاغ غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، اظهار امیدواری شده تا با مساعدت اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و کارکنان این مجموعه اهداف تعیین شده توسط این نهاد سیاستگذار محقق شود. تدوین برنامه پنج ساله مشتمل براهداف و راهبردهای توسعه شرکت، اطمینان از شناسایی صحیح ذخایر فنی شرکت و کفایت آن، توجه به طراحی محصولات جدید بیمه‌ای با هدف حفظ و تداوم رشد پرتفوی شرکت و توجه به ظرفیت های بالقوه موجود در کشور و سازوکار پوشش بیمه‌ای آنها، از جمله هدف گذاری‌های اعلام شده توسط رئیس کل بیمه مرکزی در این ابلاغیه است.