جامع خبر(جامع نیوز)«ابرتو»، سرویس ذخیره‌سازی ابری ایرانسل، به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، به ۱۰ کاربر برتر خود، بستۀ اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی جایزه می‌دهد. ۱۰ بستۀ اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی یک سالۀ ایرانسل، به ۱۰ نفر از کاربرانی که طی بازۀ زمانی اول اسفند ۱۳۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، بیشترین آپلود فایل را در ابرتو داشته باشند، اهدا […]

جامع خبر(جامع نیوز)«ابرتو»، سرویس ذخیره‌سازی ابری ایرانسل، به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، به ۱۰ کاربر برتر خود، بستۀ اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی جایزه می‌دهد.

۱۰ بستۀ اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی یک سالۀ ایرانسل، به ۱۰ نفر از کاربرانی که طی بازۀ زمانی اول اسفند ۱۳۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، بیشترین آپلود فایل را در ابرتو داشته باشند، اهدا می‌شود.

برای شرکت در این مسابقه، کاربر باید حداقل یک گیگابایت فایل روی ابرتو آپلود کرده باشد. بستۀ اینترنت ۱۴۰۰ گیگابایتی، روی سیمکارت ایرانسلی برندگان فعال می‌شود و تا یک سال پس از فعال‌سازی، امکان استفاده از آن وجود دارد.

«ابرتو»، فضای ذخیره‌سازی ابری است که برای تمام کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی قابل استفاده است. ابرتو به‌زبان ساده، شبیه به یک هارد مجازی روی اینترنت است که می‌تواند فایل‌های کاربر را روی خود ذخیره و در صورت تمایل، به‌صورت خودکار از فایل‌های کاربر، نسخۀ پشتیبان تهیه کند. فضای ذخیره‌سازی ابری همیشه در دسترس کاربر است و او در هر زمان و مکان می‌تواند از طریق اتصال به اینترنت، به اطلاعاتی که در آن ذخیره شده، دسترسی داشته باشد؛ بدون اینکه هیچ فضایی از حافظۀ گوشی یا رایانۀ کاربر را اشغال کند. ابرتو، هم‌اکنون روی دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است و نسخه‌های دسکتاپ، وب و iOS آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

ایرانسل ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۹، در مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه خود، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و اصحاب رسانه، از خدمات ذخیره‌سازی ابرتو رونمایی کرده بود.

از جمله مزایای خدمات ذخیره‌سازی ابرتو، می‌توان به رفع مشکل کمبود حافظۀ تلفن‌همراه و رایانه، پشتیبان‌گیری از تمامی فایل‌ها، اشتراک‌گذاری فایل‌های پرحجم با دیگران، جلوگیری از حذف و یا از بین رفتن فایل‌ها، امنیت بالا، بسته‌های حجمی متنوع، کاهش هزینه‌های خرید فضای ذخیره‌سازی فیزیکی، دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان، همگام‌سازی تلفن‌همراه با فضای ابری و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

خدمات ابرتو، با قیمت‌ها و بسته‌های مختلفی در دسترس همۀ کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی قرار دارد. تمامی کاربران جدید، با نصب و ثبت‌‌نام در ابرتو، به‌صورت پیش‌فرض، امکان استفاده از پنج گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۶ماهه از ابرتو را بدون پرداخت هزینه، با تعرفۀ بین‌الملل اینترنت خواهند داشت و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دریافت می‌کنند.

علاوه بر پنج گیگ فضای رایگان، درصورت نیاز، کاربران می توانند فضای ذخیره‌سازی با حجم‌های ۱۰۰ و ۱۰۰۰ گیگابایتی با تعرفۀ نیم‌بهای اینترنت را هم خریداری کنند. تعرفۀ کامل بسته‌های ابرتو در جدول زیر قابل مشاهده است.

بستۀ ۱۰۰ گیگابایتی با قیمت ۲۰هزار تومان برای سفارش یک ماهه، ۵۹هزار و ۴۰۰ تومان برای سه‌ماهه، ۱۱۴هزار تومان برای ۶ ماهه و ۲۱۶هزار تومان برای سفارش سالانه و نیز بستۀ ۱۰۰۰ گیگابایتی با قیمت ۵۰هزار تومان برای سفارش یک ماهه، ۱۴۸هزار و ۵۰۰ تومان برای سه‌ماهه، ۲۸۵هزار تومان برای ۶ ماهه و ۵۴۰هزار تومان برای سفارش سالانه در دسترس کاربران ابرتو قرار دارد و کاربران می‌توانند در هر زمان، حجم فضای ذخیره‌سازی خود را از طریق اپلیکیشن افزایش دهند.