جامع خبر(جامع نیوز):دکترمحمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری نخستین جشنواره “قرآن و عترت”یادواره شهیدحاج قاسم سلیمانی از شکل گیری دبیرخانه دائمی برای تداوم برنامه های فرهنگی بانک خبر داد و تاکید کرد که این جشنواره سال آینده باشکوه تر برگزار خواهد شد. در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور اعضای […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکترمحمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری نخستین جشنواره “قرآن و عترت”یادواره شهیدحاج قاسم سلیمانی از شکل گیری دبیرخانه دائمی برای تداوم برنامه های فرهنگی بانک خبر داد و تاکید کرد که این جشنواره سال آینده باشکوه تر برگزار خواهد شد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور اعضای هیات مدیره، خانواده های برگزیدگان، نمایندگان بانک مرکزی و مسئولان بانکی برگزار شد،گفت: تنوع موضوعات جشنواره در ۱۷رشته باعث شد افراد بیشتری با استعدادهای مختلف در این جشنواره قرآنی در رشته های اصلی ادبی، مطالعات،آوایی و هنری شرکت کنند و این خود به جذابیت بیشتر جشنواره و کشف استعدادهای خانواده های کارکنان بانک انجامید.

وی افزود: خوشحالم که این ارتباط بین همکاران از مسیر قرآن میسر شد و به همین دلیل از مسئولان امر خواسته ام دبیرخانه دائمی در محل برگزاری جشنواره داشته باشیم تا ارتباط مستمر با همکاران و خانواده هایشان حفظ شود. اساس برگزاری جشنواره، استمرار روابط با کارکنان و خانواده بانک است.

محمدرضا فرزین با اشاره به مشارکت چشمگیر ۴۸۰ نفر از کارکنان و خانواده های آنان در جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در سال های آینده این جشنواره با جمع بزرگتری از خانواده های کارکنان و در شرایط بهتر و باشکوه تر برگزار شود.

در پایان مراسم جوایزی به برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره شامل کودکان و بزرگسالان اهدا شد.

جشنواره قرآن و عترت، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، نخستین جشنواره فرهنگی قرآنی بانکی کشور است که بانک کارآفرین مبدع و برگزار کننده آن است.

مسئولان برگزاری با هدف پوشش جامع تر جامعه هدف و مخاطبان خود در خانواده بزرگ کارآفرین، این جشنواره را در ۴بخش آوایی، مطالعاتی، ادبی و هنری، طراحی و اجرا کردند و همه شرکت های تابعه تحت پوشش بانک را شامل بانک کارآفرین،شرکت صرافی کارآفرین ،کارگزاری کارآفرین،لیزینگ کارآفرین،شرکت بیمه کارآفرین، شرکت ابنیه گستر،هلدینگ فناوری نگاه و شرکت سرمایه گذاری کارآفرین در بر گرفت.

بر اساس این گزارش،چهار بخش آوایی (شامل رشته های قرائت قرآن کریم-تحقیق و ترتیل-، حفظ جزء سی ام قرآن کریم، حفظ ۲۴ سوره پایانی جزء سی ام + سوره حمد؛ حفظ ۱۶ سوره پایانی جزء سی ام + سوره حمد و رشته اذان)؛ بخش مطالعاتی (شامل رشته های کتاب خوانی ، آشنایی با مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و آشنایی با احکام)؛بخش ادبی ( شامل رشته های شعر و ترانه سرایی ، داستان نویسی (داستان کوتاه) و بخش هنری(شامل رشته های نقّاشی، خوشنویسی، عکاسی و روایتگری ، تولید کلیپ و نماهنگ) در مقاطع سنی مختلف و در بخش آقایان و بانوان عرصه رقابت خانواده های کارآفرین شد