جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را در سال ۱۴۰۰ داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید که در ۲۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس بانک ایران […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بانک ایران زمین، در سالگرد تاسیس این بانک نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را در سال ۱۴۰۰ داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید که در ۲۴ اسفند همزمان با سالگرد تاسیس بانک ایران زمین، در جمعی با حضور برخی مدیران سخن می گفت، اظهار داشت: پنج سال سخت و پرتلاش، اما شیرین را با همراهی مشتریان و همکاران پشت سر گذاشتیم. سالهایی که همه ما برای یک هدف بزرگ که همان پیاده سازی بانکداری دیجیتال و معرفی اولین بانک دیجیتال در کشور است، تلاش کردیم.

وی افزود: ما براساس برنامه ریزی های انجام شده سال ۱۴۰۰ را سال پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین قرار دادیم. ما مطمئنا در این سال به آنچه برایش تلاش کرده ایم و برنامه داشته ایم دست خواهیم یافت. بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، تحولی در شبکه بانکی ایجاد خواهد کرد.

پورسعید در سالروز تاسیس بانک ایران زمین، پلتفرم فراز بانک ایران زمین را اولین نمونه کامل بانکداری دیجیتال در کشور دانست و عنوان کرد: ما در اجرای بانکداری دیجیتال نگاه زیرساختی و زیربنایی داشته ایم و در حال حاضر تمام ارکان بانک عزم خود را برای تحقق چشم انداز پنج ساله بانک جزم کرده اند.

مدیرعامل بانک ایران زمین، سال ۱۴۰۰ را سالی مهم و حیاتی برای بانک ایران زمین دانست و گفت: همکاران من می دانند که سال ۱۴۰۰ سال موفقیت برای بانک ایران زمین خواهد بود.

پورسعید در پایان، از تلاش همکاران در مسیر اهداف بانک تقدیر و تشکر کرد.