جامع خبر(جامع نیوز) ،در این شرایط غیرعادی، مراقبت بیشتر از امور زندگی، رفاه و سلامتی در خانه‌ها و حفاظت از محیط زیست مهم‌تر از قبل شده است. در حالی که تمام کشورهای جهان تلاش خود را برای حل مسائل زیست محیطی انجام می‌دهند، (به خصوص با توجه به افزایش اجتناب ناپذیر محصولات یکبار مصرف مثل […]

جامع خبر(جامع نیوز) ،در این شرایط غیرعادی، مراقبت بیشتر از امور زندگی، رفاه و سلامتی در خانه‌ها و حفاظت از محیط زیست مهم‌تر از قبل شده است. در حالی که تمام کشورهای جهان تلاش خود را برای حل مسائل زیست محیطی انجام می‌دهند، (به خصوص با توجه به افزایش اجتناب ناپذیر محصولات یکبار مصرف مثل ماسک صورت) سامسونگ الکترونیکس هم به خوبی می‌داند که تولیدکنندگان محصولات نیز مسئولیت کمک به حل مسئله تغییرات آب و هوا و حفاظت از محیط زیست را دارند.

سامسونگ الکترونیکس به عنوان یک شرکت بزرگ تولیدکننده تعهد خود را برای ساخت محصولاتی بر اصول پایداری محیط زیست برای مصرف کنندگان در سراسر جهان را سرلوحه کار خود قرار داده است. سرمایه‌گذاری‌های کلانی از سوی سامسونگ در زمینه تحقیق و توسعه محصولاتی که سازگار با محیط زیست هستند، صورت گرفته است.

از سویی دیگر مصرف کنندگان هم می توانند هنگام انجام کارهای روزمره در خانه، با ایجاد تغییرات جزئی در کارهای خود به محیط زیست کمک کنند. در ادامه به مرور برخی از نکات مفید در مورد چگونگی کار با لباسشویی‌های سازگار با محیط زیست می‌پردازیم.

با استفاده از فناوری‌های صرفه‌جویی در انرژی، میزان انتشار کربن را کاهش دهید

در حالی که انرژی‌ها به عنوان یک عنصر حیاتی برای زندگی روزمره ما محسوب می‌شوند، اما تولید برق دومین سهم از تولید گازهای گلخانه ای را دارد و اینجاست که انتخاب یک ماشین لباسشویی سازگار با محیط زیست نقش مهمی برای مصرف کنندگان دوستدار محیط زیست ایفا می‌کند.

استفاده از آب گرم در طی چرخه شستشوی لباس مقدار قابل توجهی انرژی استفاده می‌کند، در واقع ۷۵ درصد از انرژی مورد نیاز در طول چرخه شستشو، فقط برای گرم کردن آب مصرف می شود. بنابراین، برای کاهش مقدار انرژی مورد استفاده برای انجام شستشو، می‌توانید شستشوی سرد یا سایر تنظیمات بهینه شستشوی دما را انتخاب کنید.

فناوری EcoBubble سامسونگ در دمای ۱۵ درجه سانتیگراد، آنچنان ماده شوینده را حل می‌کند و از مخلوط آب و هوا حباب هایی ایجاد ‌می‌کند که کاملاً به داخل لباس نفوذ ‌می‌کنند و سخت ترین لکه ها را از بین می‌برند. فناوری EcoBubble میزان نفوذپذیری و از بین بردن لکه‌ها را ۲۴ درصد بهبود می‌بخشد. این فناوری به راحتی در تاروپود پارچه‌ها نفوذ ‌می‌کند و به میزان بهبود مراقبت از لباس‌ها را تا ۴۵.۵ درصد افزایش می‌دهد.

فناوری اختصاصیQuickDrive Q-Drum روش دیگری برای کاهش میزان انرژی مصرفی در کنار کم شدن مصرف برق به وسیله کاهش زمان شستشو در لباسشویی‌های سامسونگ است. به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه و محافظت از محیط زیست، این فناوری در عملکرد تمیز کردن، زمان چرخه شستشو را تا ۵۰٪ و مصرف انرژی را ۲۰٪ کاهش‌می دهد.

در فناوری منحصر‌به‌فرد QuickDrive Q-Drum سامسونگ، لباس به طور چرخشی و پویا حرکت می‌کند و بدون اینکه هیچ آسیبی به پارچه های مورد علاقه شما وارد شود آن‌ها در نهایت پاکیزگی شسته می‌شوند.

با استفاده از ماشین لباسشویی کوئیک درایو (QuickDrive) سامسونگ، می‌توانید با استفاده از دکمه Super Speed ​​، در عرض ۳۹ دقیقه لباس ها را بطور کامل و در نهایت تمیزی بشویید، در این فناوری با پرتاب آب به شکل قدرتمند و سریع، بقایای مواد شوینده به طور سریع و موثر از بین می‌رود و زمان شستشو کم می‌شود.

علاوه بر این‌ها ویژگی هوشمند دستور العمل ماشین لباسشویی سامسونگ به نام SmartThings چرخه مطلوب و مناسب لباس‌های شما را بر اساس رنگ، نوع پارچه و میزان درجه کثیفی به شما پیشنهاد می‌دهد.

مصرف آب و مواد شوینده را کاهش دهید

بسیاری از مواد شوینده لباسشویی حاوی میکرو پلاستیک هستند، پس این مهم است که کاربران برای حفاظت از محیط زیست هنگام استفاده از لباسشویی فقط به میزان لازم مواد شوینده استفاده کنند. این درست است که هر بار میزان و نوع لباس‌ها و چیزهایی که می‌شویید می‌تواند متفاوت باشد، اما بهترین راه برای اطمینان از اینکه در هنگام شستشو مواد شوینده و آب را هدر نمی‌دهید، استفاده از مناسب‌ترین عملکرد چرخه برای هر بار شستشو است.

ویژگی AI Wash سامسونگ دقیقاً به شما در این زمینه کمک می‌کند. AI Wash قبل از محاسبه و توزیع مقدار بهینه آب و مواد شوینده مورد نیاز برای لباس‌های داخل ماشین لباسشویی، از چهار نوع سنسور مختلف برای تشخیص وزن و نوع بار ماشین لباسشویی شما استفاده می‌کند. سنسور سنجش آلودگی حتی میزان آلودگی را در کل دوره شستشو کنترل می‌کند و مقدار مواد شوینده یا نوع شستشو را تنظیم می‌کند.

برای کسانی که به دنبال کنترل از راه دور از طریق برنامه SmartThings هستند، هم ویژگی هوشمند دستورالعمل ماشین لباسشویی همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام پیشنهاداتی که برای چرخه مطلوب به شما پیشنهاد می‌شود، درجه شوینده‌ای را که می خواهید استفاده کنید هم در نظر بگیرید.

لوازم سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید

نکته آخر برای لباسشویی‌های سازگار با محیط زیست، انتخاب لباسشویی‌هایی است که مطمئناً برای مدت طولانی دوام خواهند آورد، تصمیمی که به کاهش زباله ها و محل دفن آنها کمک می‌کند، کاهش زباله‌ها باعث جلوگیری از آلودگی محیط زیست، کاهش مواد سمی و کاهش گازهای گلخانه‌ای می‌شود.

محصولات لباسشویی و خشک‌کن سامسونگ برای استفاده طولانی مدت طراحی شده‌اند و ضمانت‌های طولانی مدت برای محصول و قطعات، این اطمینان را به کاربران می‌دهد که بهترین تصمیم را برای محیط زیست و لوازم خانگی خود گرفته‌اند.