به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محمدعلی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو ‌وگو کرد. در این دیدار دریادار خانزادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) […]

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محمدعلی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو ‌وگو کرد.

در این دیدار دریادار خانزادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تحقق شعار “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی یک دستگاه حاکمیتی قلمداد می شود که با توجه به وظایف محوله و مقررات می‌تواند از دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر مانند نیروی دریایی ارتش حمایت و پشتیبانی کند.
وی با تاکید بر همکاری و هم افزایی میان سازمان اموال تملیکی و نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی ظرفیت و امکانات خوبی در شمال و جنوب کشور به ویژه استان بوشهر دارد که می‌تواند به سازمان اموال تملیکی در جهت ساماندهی و نگهداری کالاهای تحت اختیار خود کمک کند.

در ادامه نیز مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پشتیبانی و همکاری میان دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور، بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد در چارچوب مقررات و وظایف خود از چرخه تولید و اشتغال در کشور پشتیبانی بعمل آورد.
وی تصریح کرد: در سال های اخیر به ویژه در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله کمک‌های انسان دوستانه ای به نهادهای حمایتی از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان های کشور و سایر ارگان ها شده است.

افتخاری در پایان افزود: این سازمان می تواند در حوزه های مختلفی از قبیل تامین تجهیزات بادوام و کالاهای سریع الفساد به نیروی دریایی ارتش خدمت رسانی کند.