جامع خبر(جامع نیوز):عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن از افتتاح حساب بیش از ۲۳۴ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای طرح خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب بانک را از آورده متقاضیان معادل ۸ هزار و ۱۴۹ میلیاردتومان برشمرد. به گزارش جامع خبر، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن در […]

جامع خبر(جامع نیوز):عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن از افتتاح حساب بیش از ۲۳۴ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای طرح خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب بانک را از آورده متقاضیان معادل ۸ هزار و ۱۴۹ میلیاردتومان برشمرد.

به گزارش جامع خبر، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن، گفت: تعداد افتتاح حساب ۲۳۴ هزار و ۸۵۰ نفر است. میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۱۴۹ میلیاردتومان است که از این میزان ۲ هزار و ۱۸۶ میلیاردتومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است و در حال حاضر ۵ هزار و ۹۶۳میلیاردتومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری ادامه داد: هم‌اکنون ۷۳ پروژه به تعداد ۳ هزار و ۵۱۶ واحد در دفترخانه آماده انعقاد قرارداد هستند. همچنین ۲۴۴ پروژه به تعداد ۱۱ هزار و ۸۹۵ واحد قراردادشان منعقد شده است و بانک از محل تسهیلات ۱۱۷ میلیاردتومان پرداخت کرده است.