نشست صمیمانه یازدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه “ما” با هدف هم اندیشی و هم افزایی با رعایت فاصله اجتماعی به صورت برخط برگزار شد. به گزارش جامع خبر و به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، در این مراسم که به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتقال آن، با حضور مدیرعامل، […]

نشست صمیمانه یازدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه “ما” با هدف هم اندیشی و هم افزایی با رعایت فاصله اجتماعی به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش جامع خبر و به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، در این مراسم که به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتقال آن، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران ستادی به صورت حضوری و روسای شعب و مدیران استانی به صورت برخط و در بستر اسکایپ برگزار شد، حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه “ما” ضمن قدردانی از تلاش تمام مدیران و همکاران، اعضای هیات مدیره و همکارانی که در گذشته برای تحقق اهداف شرکت تلاش کرده اند، یازدهمین سالروز تاسیس شرکت را به کلیه ذینفعان اعم از سهامداران، مشتریان، شبکه فروش و پرسنل تبریک گفت.

مدیرعامل بیمه “ما” ضمن آرزوی سلامتی برای تمام هموطنان و همه مردم جهان، بر لزوم ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: همه موفقیت ها را مدیون حمایت بی شائبه سهامداران و اعضای هیات مدیره و تلاش تک تک همکارانی هستیم که با تمام انرژی کار خود را به بهترین شکل به انجام رسانده اند. در شرایط پیش آمده نیز، سلامتی پرسنل بر هر موضوع دیگری ارجحیت دارد. در صورت سلامتی قادر خواهیم بود گام های استواری در جهت تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه ایران و کسب وجاهت بین المللی در صنعت بیمه دنیا به عنوان چشم انداز سند استراتژی ۵ ساله سوم برداشته و با همکاری و همدلی ستاد و شعب مسیر رشد و تکامل را بپیماییم.

بهاری فر با اشاره به تبیین ارزش آفرینی برای کلیه ذی نفعان به عنوان استراتژی کلان شرکت افزود: مدیریت صحیح منابع محدود در مقابل نیازهای نامحدود بر اساس اولویت بندی نیازها موجب ایفای تعهدات نسبت به وظایف سازمانی شده و تعالی سارمان و کرامت مشتری را به همراه خواهد داشت.

عضو هیات مدیره بیمه “ما” ضمن تشکر از پرسنل ستاد، شعب و شبکه فروش در خصوص عملکرد سه ماهه شرکت گفت: با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا و آثار و تبعات ناشی از آن در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از پانصد و پنجاه میلیارد تومان حق بیمه تولید شده و نسبت خسارت شرکت با ۱۲ واحد کاهش به ۲۸درصد رسیده است که این موفقیت را مرهون مدیریت مناسب ریسک، حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، ارائه خدمات متنوع و عرضه پوشش های جدید بیمه ای هستیم.در شرکت بیمه “ما” معتقدیم نوآوری و خلاقیت تضمین ماندگاری در صنعت است، به همین دلیل، تفکر نوآورانه ، کارآفرینانه و خلاقانه را سرلوحه کارهای خود قرار می دهیم.

در این نشست، بیژن صادق رییس هیات مدیره ضمن تشکر از همه ارکان پر تلاش شرکت تشریح کرد: رشد حق بیمه، ترکیب بهینه پرتفوی و ضریب خسارت مناسب با تلاش مجدانه تک تک عزیزان حاصل شده است. ایمان داریم با پتانسیل سهامداران و نیروهای پرانگیزه شرکت، این روند رو به رشد را ادامه خواهیم داد تا به جایگاه اصلی خود در صنعت بیمه دست پیدا کنیم.

در ادامه تعدادی از مدیران ستاد و روسای شعب به ارائه گزارش از عملکرد خود در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ پرداختند.

گفتنی است در سالروز تاسیس شرکت، با اهدای شاخه گل از تلاش پرسنل ستاد و شعب سراسر کشور قدردانی شد.