جامع خبر(جامع نیوز):گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش عرضه و تحویل خودرو به مشتریان، در سه هفته اخیر و با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، نزدیک به ۲۳ هزار دستگاه خودرو از انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرده است. به گزارش سایپانیوز، خطوط تولید صنعت خودرو کشور از جمله گروه خودروسازی […]

جامع خبر(جامع نیوز):گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش عرضه و تحویل خودرو به مشتریان، در سه هفته اخیر و با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، نزدیک به ۲۳ هزار دستگاه خودرو از انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرده است.

به گزارش سایپانیوز، خطوط تولید صنعت خودرو کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا به منظور انجام تعمیرات نگهداری سالانه (اوورهال) از ۳۰ تیر تا ۹ مردادماه در تعطیلات تابستانی بودند؛ با این وجود گروه خودروسازی سایپا به منظور بهره گیری از حداکثر فرصت برای پوشش تعهدات مشتریان در سه هفته اخیر، حدود ۲۳ هزار دستگاه انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرد.

این خودروها به همراه محصولاتی که تولید آنها از روز نهم مردادماه در خطوط تولیدی گروه خودروسازی سایپا از سر گرفته می شود، تحویل مشتریان خواهد شد.

پیش بینی می شود با تکمیل کاری این تعداد خودرو، علاوه بر کاهش قابل توجه در خودروهای ناقص موجود در سایپا، روند تحویل خودرو مشتریان این گروه خودروسازی سرعت بیشتری پیدا کند.

گفتنی است میزان تعهدات جاری و آتی مربوط به تحویل خودروهای مشتریان به عدد بی‌سابقه ۱۷۰ هزار دستگاه کاهش یافته که به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا، همه این خودروها در زمان مقرر و سررسید، تحویل خریداران خواهد شد