جامع خبر(جامع نیوز):به منظور افزایش آگاهی مشترکان تلفن ثابت درخصوص علت قطعی‌های احتمالی تلفن و نیز کاهش مراجعات حضوری به مراکز مخابراتی به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا، مخابرات منطقه تهران مهم‌ترین دلایل قطعی تلفن ثابت را اعلام کرد. با توجه به حجم انبوه تماس‌های مشترکان با واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ از طریق ثبت […]

جامع خبر(جامع نیوز):به منظور افزایش آگاهی مشترکان تلفن ثابت درخصوص علت قطعی‌های احتمالی تلفن و نیز کاهش مراجعات حضوری به مراکز مخابراتی به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا، مخابرات منطقه تهران مهم‌ترین دلایل قطعی تلفن ثابت را اعلام کرد.
با توجه به حجم انبوه تماس‌های مشترکان با واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ از طریق ثبت درخواست در سامانه به صورت مکانیزه و تماس مستقیم با کارشناسان این واحد و پس از تحلیل محتوای اطلاعات ثبت شده، عدم پرداخت صورتحساب یا بدهی اقساط در مهلت مقرر (قطع آبونمان) از عمده‌ترین دلایل قطعی‌ها به شمار می‌رود.

از دیگر عوامل قطعی تلفن‌ها می‌توان به سوء استفاده از تلفن و ایجاد مزاحمت برای مشترکان دیگر، دخالت در سیم‌کشی و منصوبات، تغییر مکان غیرمجاز و گرفتن انشعاب، دستور مراجع قضایی به سبب وجود شاکی، خرابی تلفن، استفاده از تلفن‌های غیرمجاز و نقص در پرونده هویتی صاحب خط (سامانه شاهکار) اشاره کرد.