جامع خبر(جامع نیوز):حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در سفر به استان اردبیل ضمن بررسی عملکرد شعب ، از طرح های تولیدی استان نیز بازدید کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ، محمد نجف […]

جامع خبر(جامع نیوز):حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در سفر به استان اردبیل ضمن بررسی عملکرد شعب ، از طرح های تولیدی استان نیز بازدید کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ، محمد نجف زاده مدیر امور منطقه یک کشور به همراه تعدادی از کارشناسان در سفر خود به استان اردبیل ضمن بازدید از چند طرح صنعتی از تعدادی از شعب مناطق کم برخوردار و مرزی این استان بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار و گفت و گو کردند .

عضو هیات عامل بانک در بازدید از طرح های تولیدی استان ، نقش بانک ملی ایران را در اجرای سیاست های حاکمیتی نظام با تهیه بسته های حمایتی برای رشد و توسعه اقتصاد و کاهش نرخ بیکاری بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد این امر مهم ترین اولویت بانک در سال جاری است .

وی در جلسه بررسی عملکرد شعب گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور ، همه ما وظیفه داریم با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات اقتصادی با حداکثر توان تلاش کنیم و در جهت رفع مشکلات ، کمبودها و در جهت توسعه اقتصادی کشور گام برداریم .

در ادامه این جلسه محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز رشد و توسعه اقتصادی کشور ، اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان را با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات مدیر عامل بانک، استراتژی مهم بانک ملی ایران برشمرد و تاکید کرد : باید با استفاده از همه ظرفیت ها و استعدادهای توریستی ، در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان گام برداشت .

در پایان جلال خیر خواه مقدم به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب استان اردبیل با حضور مسئولان استان ، مشتریان و همکاران معرفی و از خدمات طاهر مولائی نیا رئیس اسبق اداره تقدیر شد.

گفتنی است در حاشیه این سفر مونسان ، نجف زاده و خیرخواه مقدم باخانواده های همکاران جانباخته بر اثر ویروس کرونا دیدار و از آنها دلجویی کردند.