جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل اسبق شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: وزیر پیشنهادی نیرو، فردی انقلابی و ولایت پذیر است و از آنجا که وی در زمان وزارت صنایع و معادن عملکرد خوب و درخشانی داشته است به طور قطع می تواند در وزارت نیرو اثربخش باشد و مشکلاتی که اکنون لاینحل است را حل کند. […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل اسبق شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: وزیر پیشنهادی نیرو، فردی انقلابی و ولایت پذیر است و از آنجا که وی در زمان وزارت صنایع و معادن عملکرد خوب و درخشانی داشته است به طور قطع می تواند در وزارت نیرو اثربخش باشد و مشکلاتی که اکنون لاینحل است را حل کند.

به گزارش جامع خبر علیرضا الماسوندی درباره حضور علی اکبر محرابیان در کابینه دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب، فردی منطقی و با عملکرد دقیق است لذا کابینه دولت سیزدهم بر اساس همین موارد و شاخص ها انتخاب شده است؛ ابراهیم رئیسی با توجه به تجربه و سابقه ای که در کشور دارد اعضای کابینه خود را جوان و پویا را انتخاب کرده است لذا با کابینه معرفی شده می توان شاهد تحولات عظیم بود.

وی با بیان اینکه علی اکبر محرابیان فردی انقلابی و ولایت پذیر است، اظهارداشت: طبق بررسی های صورت گرفته، وزیر پیشنهادی نیرو بسیار مسولیت پذیر است و همواره سعی می کند که از نظرات کارشناسان برای انجام امور استفاده کند؛ این نوع نگاه و تفکر باعث می شود که در حوزه تخصصی چون آب و برق مشکلات با فوریت حل شود.

مدیرعامل اسبق شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: از دیگر موضوعاتی که می توان به عنوان برتری وزیر پیشنهادی نیرو دانست، تعامل وی با بخش های مختلف چون دولت، مجلس و کارشناسان است. علی اکبر محرابیان زمانیکه وزیر صنایع و معادن بود با همین روحیه تعاملی خود توانست پروژه های ملی متعدد را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: برای آنکه مشکلات وزارت نیرو به خصوص خاموشی ها حل شود ضرورت دارد که اتاق فکر ایجاد شود، یقیقنا با حضور قطعی وزیر پیشنهادی در کابینه دولت سیزدهم چنین اتاق فکری ایجاد و از توان و پتانسیل تمام بخش ها استفاده خواهد شد.

الماسوندی افزود: علی اکبر محرابیان با به کارگیری افراد دلسوز، اجرایی و متخصص می تواند تحول عظیمی در وزارت نیرو ایجاد و این وزارتخانه را در مسیری هدایت کند که در زمان کوتاه ضمن جلوگیری از خاموشی ها بتوان بر ظرفیت افزود و صادرکننده برق شد.

وی درباره اینکه چگونه کشور با کمبود منابع آب و برق مواجه شد، گفت: مخازن خوزستان چه در حوزه کرخه و چه در حوزه کارون تقریبا ۹۰ درصد خالی شده این در حالی است که دو سال قبل حدود ۵۰ میلیارد متر مکعب آب وارد جلگه خوزستان شده اما به جهت بی تدبیری، نداشتن مدیریت مناسب و برخی از رفتارهای مغرضانه، مشکلات متعددی ایجاد شد.

مدیرعامل اسبق شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهارداشت: بخش قابل توجهی از مشکلات به عدم تعمیرات دوره ای نیروگاه های حرارتی بر می گردد، نیروگاهها هر سال به تعمیرات نیاز دارند وقتی چنین اتفاقی رخ نمی دهد یکباره نیروگاه ها از رده خارج می شوند.