جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان اموال تملیکی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. به گزارش جامع خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان طی پیامی روز خبرنگاران را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان اموال تملیکی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش جامع خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، محمدعلی افتخاری رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان طی پیامی روز خبرنگاران را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: بدون اغراق خبرنگاران را می‌توان نماد امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه دانست، زیرا با زندگی کردن در عمق جامعه همواره در تکاپو هستند تا تصویرگر زمان خویش باشند و سلامت فرهنگی و فکری جامعه را ارتقاء دهند.

در دنیای متلاطم امروز، عزم جدی خبرنگاران در حقیقت‌نگاری و آگهی رسانی به مردم یکی از ستون‌های اصلی رشد و توسعه فرهنگی جامعه است. خبرنگار به رغم مشکلات فراوان، بر مدار رویدادها و حوادث می‌کاود تا تصویر عینی از واقعیت ایجاد کند و به مسئولیت سنگین خود در قبال جامعه عمل نماید.

سازمان اموال تملیکی نیز در راستای شفافیت و آگاهی رسانی، به همت تلاش خبرنگاران این حوزه، با اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع و صحیح اخبار اتاق شیشه ای ایجاد نموده تا همواره اطلاعات و عملکرد سازمان اموال تملیکی در اختیار عموم قرار گیرد.
وی در پایان افزود: ۱۷ مردادماه، روز بزرگداشت مقام خبرنگاران و سالروز شهادت «محمود صارمی» را به همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان خبرنگاران، نویسندگان، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی به ‌ویژه همکاران خود در سازمان اموال تملیکی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تداوم عزت و توفیق روز افزون طلیعه داران حوزه اطلاع رسانی را از خداوند متعال خواستارم.